נדל"ן בקצרה: החלה בניית רובע חדש בי-ם, היתר לאביסרור בב"ש וכנען תיתן חסות למכבי עירוני ר"ג

החברה היזמית ISA GROUP החלה בבניית רובע עירוב השימושים "עיר עולם" בבירה, אביסרור משה ובניו קיבלה היתר עבור 4 בניינים בפרויקט בנאות הדרים בב"ש, קבוצת כנען תהיה נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל מכבי עירוני ר"ג, ו-ג.ג.א.ב מאכלסת בעיר היין באשקלון

שיתוף הכתבה
 פרויקט עיר עולם בירושלים (LINE-CRETIVE.UK) פרויקט עיר עולם בירושלים (LINE-CRETIVE.UK)

החלה בניית שער הכניסה לירושלים 

החברה היזמית ISA GROUP בבעלות אנשי העסקים עקיבא זוריבין ושלום גריבה, מדווחת כי החלה לאחרונה בבנייתו של רובע עירוב שימושים הגדול והמשמעותי בירושלים – "עיר עולם" הממוקם בין השכונות בית הכרם, קרית משה וגבעת שאול, על השטח בו עמדה בעבר טחנת הקמח ההיסטורית של ירושלים, בסמוך לכביש 16 החדש. הרובע הכולל שטחי תעסוקה, מסחר, מגדלי מגורים ושטחי מסחר תוכנן על ידי משרד אדריכלים אבנר ישר.

מ-ISA GROUP נמסר כי לאחרונה החלו העבודות בשטח באמצעות הקבלן שנבחר, חברת דניה סיבוס . כעת מודיעה ISA GROUP כי החלה בשיווק שטחי המשרדים והמסחר במתחם: שטחי מסחר בהיקף של כ 11,000 מ"ר, מוצעים להשכרה בגדלים של בין 100 מ"ר ל-2,000 מ"ר ברמת מעטפת, ושטחי התעסוקה והמשרדים כ-40,000 מ"ר, המתפרסים על פני 2 מבנים הכוללים מגדל של  28 קומות + בניין מרקמי בן 7 קומות, מוצעים להשכרה או למכירה בגדלים של החל מ-700 מ"ר. 

    

תחילת העבודות על הפרויקט (רמי חכם)תחילת העבודות על הפרויקט (רמי חכם)

רובע "עיר עולם" בתכנון של משרד אדריכלים אבנר ישר, מהווה את שער הכניסה החדש לירושלים, ויכלול בסיומו 40,000 מ"ר שטחי תעסוקה, 11,000 מ"ר שטחי מסחר לרבות אזורי בילוי והסעדה, מרכז קהילתי, בית ספר, אולם כנסים ו-300 יח"ד יוקרתיות ב-3 מגדלים  לרכישה ולמגורים בשכירות ארוכת טווח. 

היתר בנייה לאביסרור בב"ש

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה על קבלת היתר עבור ארבעה בניינים בפרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בבאר שבע, שכולל 550 יחידות דיור ב-14 מגדלים, כשבכל אחד מהם יהיה לובי ראשי מעוצב, פיתוח סביבתי ומפרטים עשירים, גישה לטיילת ועוד. גולת הכותרת של הפרויקט הן המרפסות התלויות – סטנדרט חדש לראשונה בעיר באר שבע ובאזור הדרום בכלל. 

הדמיה של הפרויקט בבאר שבע (VIEWPOINT) הדמיה של הפרויקט בבאר שבע (VIEWPOINT)

ששת הבניינים הראשונים בפרויקט כבר נמכרו במלואם ובנייתם מתקדמת. הבניינים השביעי והשמיני שבהם 44-48 דירות, נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים ונמכרו בהם כבר למעלה מ-90% מהדירות. שני הבניינים הראשונים בפרויקט כבר אוכלסו ובימים הקרובים יאוכלסו שני בניינים נוספים.

שכונת נאות הדרים בבאר שבע נבנית על שטח של 163 דונם, ותכלול בסך הכל כ-1,200 יחידות דיור על פני כ-20 בנייני מגורים בני 7-20 קומות. בלב השכונה יוקמו בתי ספר, גני ילדים, מתנ"ס ובתי כנסת וכן פארק לינארי שיתחבר לאמפיתיאטרון בפארק נחל באר שבע. 

קבוצת כנען תתן חסות למכבי עירוני ר"ג

קבוצת כנען העוסקת ביזמות נדל“ן למגורים, ייזום מתחמי התחדשות עירונית של פינוי-בינוי ופרויקטים של תמ"א 38 , תהיה נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן שהחל מהיום תיקרא מכבי קבוצת כנען רמת גן. הסכם החסות שנחתם בין הצדדים הוא לשלוש שנים. 

עופר גולדברג שותף בעלים, חן שניידרמן יו"ר ובעלים מכבי קבוצת כנען רמת גן, איל הנדלר יו"ר קבוצת כנען, ניב רום ומאיר טל מנכ"לים משותפים קבוצת כנען ואדם אריאל, קפטן מכבי קבוצת כנען רמת גן (לייה רוז מגן)עופר גולדברג שותף בעלים, חן שניידרמן יו"ר ובעלים מכבי קבוצת כנען רמת גן, איל הנדלר יו"ר קבוצת כנען, ניב רום ומאיר טל מנכ"לים משותפים קבוצת כנען ואדם אריאל, קפטן מכבי קבוצת כנען רמת גן (לייה רוז מגן)
לוגו קבוצת כנען יוטמע בלוגו הקבוצה, יופיע בחזית גופיית המשחק הרשמית של הקבוצה במשחקיה בליגת העל ובליגת האלופות של אירופה ה- BCL, בטרנינג הרשמי ובבגדי המשחק של קבוצת הנוער של המועדון המשחקת בליגת העל. לוגו קבוצת כנען יבוא לידי ביטוי בפרסום בשילוט האלקטרוני מול מצלמות הטלוויזיה ממשחקי הבית של הקבוצה, במידבקות פארקט באולם זיסמן ובאלמנטים פרסומיים נוספים. 

ג.ג.א.ב מאכלסת בעיר היין באשקלון 

חברת ג.ג.א.ב מדווחת על תחילתו של אכלוס פרויקט "אור היין" הממוקם במגרש 124 בשכונת עיר היין המתפתחת בכניסה לאשקלון. הפרויקט כולל שלושה מגדלים, המתנשאים לגובה של 14 קומות, עם 164 יח"ד וחניונים תת קרקעיים. בפרויקט דירות 3-5 חדרים עם מרפסת בשטח של 12-24 מ"ר, חניה ומחסן. 

פרויקט אור היין של גגאב (גלובוס)פרויקט אור היין של גגאב (גלובוס)

בפרויקט מוצעות כעת דירות אחרונות למכירה בתמהיל מגוון של 3-5 חדרים . דירות שלושה חדרים בגודל 80 מטר רבוע עם מרפסת של תשעה מטרים, נמכרות במחיר של החל מ-1.68 מיליון ₪, כאשר האכלוס הוא מיידי.

שכונת "עיר היין" החדשה, שוכנת בחלקה המזרחי של אשקלון, וצפויה לכלול למעלה מ-11,000 יחידות דיור וכ-800,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. בנוסף, מתוכננים בה שטחים ירוקים רבים ומוסדות חינוך חדשים. במזרח השכונה יוקם פארק הייטק שיתפרש על פני כ-85 אלף מ"ר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניה סיבוסירושליםISA Groupאביסרור משה ובניובאר שבעחדשות הנדל"ןשכונת עיר היין באשקלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...