הגיעה לרוב הדרוש: צמח המרמן תבנה 150 דירות בפינוי-בינוי בשכונת תל גנים ברמת גן

הפרויקט, לו שותפה גם קפיטל פלטינום, כולל הריסה של 48 דירות והקמת שני מגדלים בני 18 קומות. כן ייבנו בפרויקט שטחי מסחר וציבור. בנוסף, החברות מנהלות מו"מ לצירוף מבנים ממגרשים סמוכים, ואם יצליחו לתוכנית פוטנציאל ל-250 דירות

שיתוף הכתבה
שטח התוכנית כיום ברמת גן (סימפלקס)שטח התוכנית כיום ברמת גן (סימפלקס)

חברת צמח המרמן מדווחת כי לאחרונה הגיעה לרוב הנדרש (מעל 80%) בקרב בעלי הדירות ברחוב בן גוריון 261-265, בשכונת תל גנים ברמת גן, לקידום פרויקט פינוי-בינוי מעורב שימושים שתקים במקום. הפרויקט כולל הריסה של 3 בניינים ישנים בני ארבע קומות שבהם 48 דירות והקמת  150 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים בני 18 קומות. כן ייבנו בפרויקט שטחי מסחר, שטחים משותפים לרווחת הדיירים ושטחים לטובת הציבור. 

כמו כן, החברה, יחד עם שותפתה לפרויקט, קפיטל פלטינום, נמצאות במשא-ומתן לצירוף מבנים ממגרשים סמוכים שבהם עוד 53 יח"ד בבנייה רוויה וצמודת קרקע. במידה והמו"מ יבשיל, תתוכנן תכנית התחדשות עירונית למתחם בשטח כולל של כ-6 דונם בתחום בין הרחובות בן גוריון, הפורצים, דרך רבין וגדעון. לתכנית זו יש פוטנציאל להגיע לכ-250 דירות.

היזמיות יוצגו על ידי עו"ד קרן אור פינקלשטיין ממשרד עדולם ושות'; בעלי הדירות יוצגו ע"י עוה"ד טל גרשטיין וינקי אברמוב. על התכנון אחראי משרד רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים

המתחם סמוך למחלף אלוף שדה המחבר לכביש 4, כביש 5, כביש 471 המחבר לבקעת אונו, וכמובן חיבור מהיר לתל אביב ע"י דרך השלום הסמוכה, ולערים גבעתיים ורמת גן דרך ציר בן גוריון. הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה יהיה במרחק קילומטר מהפרויקט. בקרבת המתחם מספר מוסדות חינוך כמו מכללת רמת גן ותיכון בליך, ובמרחק נסיעה קצר נמצא הספארי והפארק הלאומי.

לדברי גילי פייגלין ברנדס, סמנכ"לית התחדשות עירונית בצמח המרמן "חלק ניכר מדיירי מתחם בן גוריון כבר חתמו איתנו. אנו ממשיכים להתקדם במגעים מול בעלי הדירות האחרים במתחם ומאמינים שבחודשים הקרובים הם יצטרפו לפרויקט, כך שבעוד כחצי שנה נוכל להגיש את התכנון המפורט לאישור הוועדה המקומית. כל הצדדים מבינים את היתרונות של תכנון התחדשות עירונית מתחמית, שתאפשר שימושים מעורבים, פיתוח סביבתי ושטחים ציבוריים".

לדברי אילן אברהמי, מנכ"ל קפיטל פלטינום, "מיקומו האסטרטגי של הפרויקט בין שכונת תל גנים היוקרתית לבין פארק גבעתיים בכניסה הדרומית לציר בן גוריון הראשי ברמת גן, עתיד להיות החזית של העיר מכיוון זה ובהתאם אנו נשקיע את מירב המשאבים לתכנן את הפרויקט באופן שישקף זאת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןרמת גןפינוי בינוי קפיטל פלטינום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...