החברה העירונית לייזום ראשל"צ מוציאה מכרז לפינוי-בינוי להקמת 250 דירות במרכז העיר

מדובר בתוכנית סמוך להיכל התרבות בראשון לציון, שכולל הריסת 70 דירות והקמת שני מגדלים של 26 ו-17 קומות, שיכללו מגורים, מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט באזור היכל התרבות ראשון לציון (שיקא אדריכלות ועיצוב)הדמיה של הפרויקט באזור היכל התרבות ראשון לציון (שיקא אדריכלות ועיצוב)

"ייזום ראשון - החברה העירונית בע"מ" פרסמה הזמנה להציע הצעות להתקשרות בהסכם לביצוע פינוי-בינוי בשם בעלי הזכויות של בנייני המגורים שבסמוך להיכל התרבות ברחובות ז'בוטינסקי-וולפסון-התומר שבמרכז העיר. הפרויקט כולל הריסת 6 מבני מגורים, ובית פרטי ברחובות אלו, ובסה"כ 70 דירות, והקמת שני מגדלי מגורים הכוללים 254 יח"ד, מסחר, תעסוקה, כיכר ציבורית ושטח בנוי לצורכי ציבור.

מגדלי המגורים כוללים מגדל של 26 קומות ובניין של 17 קומות, שיקמו מעל 3 קומות  של מסחר תעסוקה ושימושים ציבוריים. השטח הבנוי של כלל  הוא הפרוייקט כ-36,500 מ"ר, מתוכם השטח למסחר, תעסוקה ושרותים ציבוריים כ-7,300 מ"ר. מדובר בפרויקט שמובילה "ייזום ראשון - החברה העירונית בע"מ" עבור הדיירים, כאשר החברה  מהווה את הגוף המארגן של הדיירים.

ייזום הפרויקט, ארגון הדיירים וקידום תכנון הפרויקט מובל על ידי ייזום ראשון - החברה העירונית בע"מ, שבמסגרת פעילותה בקידום התחדשות עירונית מלווה מאות משפחות ומקדמת בעיר בעשרות פרויקטים בתחום התחדשות עירונית כולל תמ"א 38 , פרויקטים של הריסה ובניה במסגרת התכנית הבניינית ומתחמי פינוי בינוי עבור תושבי ראשון לציון. מועד אחרון להגשה: 26.12.24, שעה: 16:00. לפרטי המכרז

הדמיה של הפרויקט בראשון לציון (שיקא אדריכלות ועיצוב)הדמיה של הפרויקט בראשון לציון (שיקא אדריכלות ועיצוב)

זוהר אחיאל מנכ"ל ייזום ראשון, אמר כי "זה מתחם פינוי בינוי השני שיוצא לדרך, צוות עובדי החברה פועלים מתוך שליחות ורואים זכות גדולה לסייע לתושבי העיר ולהוביל פרויקטים של התחדשות עירונית איכותית, זאת ההזדמנות לומר תודה לכל העוסקים במלאכה על ההשקעה והמצוינות לאורך זמן".

גבי ארד, מנהל האגף להתחדשות עירונית: "ייזום ראשון פועלת בהיקף רחב מאוד במטרה לסייע לתושבי העיר לקדם התחדשות עירונית , אנו מוציאים להצעות היום, פרויקט איכותי וייחודי במיקום מצוין בעיר, כל זאת בהליך סדור תוך תיאום מלא עם דיירי המתחם אשר הם אלו שיבחנו את ההצעות ויבחרו את היזם לביצוע קידום הפרויקט". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראשון לציוןייזום ראשוןפינוי בינוי עיריית ראשון לציון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...