1,600 דירות, 290 אלף מ"ר לתעסוקה ובית חולים: אושרה התוכנית ל"מתחם הגולף" בנתניה

התוכנית שקידמה רמ"י בדרום-מזרח נתניה משתרעת על 615 דונם, וצפויה לכלול מבני מגורים של 12-25 קומות, 93 אלף מ"ר למבני ציבור ופארק מטרופוליני על 180 דונם. 280 מהדירות יהיו קטנות ו-50 יח"ד יוקצו להשכרה לצמיתות

שיתוף הכתבה
 הדמיה של השכונה החדשה בנתניה (בוכמן-הוקמן אדריכלים) הדמיה של השכונה החדשה בנתניה (בוכמן-הוקמן אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז, בראשות מיכה גדרון, אישרה למתן תוקף את התוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה - "מתחם הגולף" בנתניה. התוכנית כוללת 1,656 יחידות דיור שיוקמו במבני מגורים של 12-25 קומות. מתוך כלל יחידות הדיור, 280 יוקצו לטובת דירות קטנות, וכן 50 יחידות דיור יוקצו לטובת דירות להשכרה לצמיתות.

בנוסף התוכנית כוללת שטחי מסחר בהיקף של כ-26 אלף מ"ר ושטחי תעסוקה בהיקף של כ-260 אלף מ"ר. כמו כן, התוכנית כוללת הקמת מבני ציבור בהיקף של כ-93 אלף מ"ר, פארק מטרופוליני על שטח של כ-180 דונם וכן שטח לטובת הקמת בית חולים חדש.

התוכנית ביוזמת רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), הינה על שטח כולל של 615 דונם, והיא ממוקמת בחלק הדרום-מזרחי של העיר נתניה - מדרום לשכונת קריית שרון ובית העלמין, מצפון לדרך ארצית 561, בין מסילת הרכבת ממערב וכביש עוקף נתניה ממזרח. התוכנית נערכה על ידי בוכמן-הוקמן אדריכלים.

מתכננת מחוז מרכז במינהל התכנון, טלילה הראל: "מדובר בתוכנית משמעותית לעיר נתניה, אשר מציעה היקף משמעותי של יחידות דיור הניתנות למימוש בטווח הקצר, לצד הסדרה של נחל אילנות אשר במצב הנוכחי גורם להצפות באזורי העיר הוותיקים והמאוכלסים ופיתוח פארק עירוני לאורכו. עתודת השטח לטובת הקמת בית החולים, הינה בשורה ברמה עירונית ולאומית, אשר תחזק את העיר נתניה, ותשפר את היצע שירותי הבריאות לתושבי האזור כולו". 

מנהלת אגף תכנון ופרויקטים, עינב רינגלר: "אישור התוכנית מהווה צעד משמעותי נוסף בהמשך מגמת הפיתוח בנתניה. תוכנית זו משקפת את מחויבותנו לתכנון מאוזן המשלב מגורים, תעסוקה, מסחר ושירותים ציבוריים, מתוך מטרה שאלו ישרתו את כלל האוכלוסיות בחברה הישראלית ואת תושבי נתניה. הרשות תמשיך לפעול להגדלת היצע יחידות הדיור בכל רחבי ישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נתניהבנייה חדשהשכונה חדשההוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכזרמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...