חדשות הנדל"ן: מתחם צריפין מתגבש; פרויקט פינוי-בינוי חדש בר"ג

רשות מקרקעי ישראל הפקידה תוכנית להקמת רובע התעסוקה בשטח הבסיס המתפנה • "פרויקט הררי" בר"ג יכלול 200 יח"ד • ופנטהאוז בגבעת שמואל נמכר ב-6 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
חדשות הנדל"ן: מתחם צריפין מתגבש; פרויקט פינוי-בינוי חדש בר"גחדשות הנדל"ן: מתחם צריפין מתגבש; פרויקט פינוי-בינוי חדש בר"ג

• אתמול (ה') הופקדה תוכנית רשות מקרקעי ישראל להקמת רובע תעסוקה בשטח מחנה צריפין המתפנה: התוכנית כוללת 170,000 מ"ר לתעסוקה ולמסחר, 300 יחידות דיור מיוחד ו-56,000 מ"ר למבנים ומוסדות ציבור. רק אתמול פרסמנו על מכרז רמ"י לבניית 155 יח"ד בשטח הבסיס, כחלק משכונה חדשה בראשון לציון, שנסגר בהצלחה עם זכייה של חברת שיכון ובינוי , תמורת 93.7 מיליון שקל.

 

• גופי התכנון ממשיכים בקידום יוזמות להצללה מקיפה של המרחב הציבורי: אחרי המלצת המועצה הארצית לתכנון ובנייה מהשבוע שעבר, מודיע משרד הבינוי והשיכון : "הצללה במרחב הציבורי תחסוך כסף למדינה ותשפר את בריאות הציבור". במחקר שביצעו אנשי המשרד, בשיתוף משרד הבריאות, מתברר כי לעניין אף יש משמעות כספית גדולה: "פרויקט הצללה מלאכותית במקום עבודה בגודל 100 מ"ר, צפוי לעלות כ-115,000 שקל. בהנחה של שימוש יומי של שלושה אנשים או יותר למ"ר, ובהינתן הגברה של 20% בפעילות הגופנית של המשתמשים, צפויה תשואה חריגה של עד 182% על ההשקעה", נכתב במחקר. הדו"ח המסכם את המחקר אף כולל כלי עזר לחישוב התועלות המשוערות מסוגי פרויקטים נוספים להצללה, כדי לאפשר תיעדוף של מקומות שבהם התועלת מקיומו של הצל תהיה מיטבית. 

• "פרויקט הררי" ברחוב הררי 24-16 ברמת גן יוצא לדרך: מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שבו ייבנו כ-200 יחידות דיור, במקום 55 דירות הנמצאות במתחם כיום. את הפרויקט מבצעת חברת "הרציג 38" מקבוצת הרציג נדל"ן, שבבעלות היזם יהודה הרציג. מהחברה נמסר כי ההשקעה בפרויקט צפויה להסתכם ב-212 מיליון שקל, וצפי ההכנסות עומד על כ-280 מיליון שקל.

 

• חברת רוטשטיין הודיעה לאחרונה לרשות לניירות ערך כי קיבלה אישור למימון בנקאי עבור פרויקט פרדסיה FREE של החברה בפרדסיה שבשרון. במסגרת הפרויקט יוקמו שישה מבני בוטיק בני שלוש קומות כל אחד, ו-66 יחידות דיור בסך הכול. המימון הבנקאי יכלול מסגרת ערבויות חוק מכר וערבויות פיננסיות בסך של כ-225 מיליון שקל, כולל מסגרת אשראי כספי בסך של כ-70 מיליון שקל לתקופה של ארבע שנים וחצי.

• חברת מטרופוליס החלה לשווק את מתחם מטרופוליס הרצליה - פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בעיר, שנמצא במפגש הרחובות מנדלבלט-אבן עזרא. במסגרת הפרויקט ייהרסו חמישה בניינים ישנים, בני ארבע קומות כל אחד, ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני 14-11 קומות, עם 278 דירות. הפרויקט ייבנה בשכונת הרצליה הירוקה המערבית, בסמוך לפארק הרצליה ולקניון שבעת הכוכבים.

 

• השבוע התקיים ברחובות טקס הנחת אבן הפינה למגדלים החדשים של רשת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון". מדובר ב'סניף' השמיני של הרשת בארץ, והוא יכלול שני מגדלי מגורים לגיל השלישי, בני 18 קומות כל אחד. מעל ל-18 קומות המגורים ייבנו שתי קומות מסד עבור השטחים הציבוריים של הבית: לובי, מסעדה, קפיטריה, אולם אירועים ומתחם ספא עם בריכה וחדר כושר.

 

• פנטהאוז בפרויקט ECO רמת הדר החדשה של גינדי-זיתוני בגבעת שמואל נמכר השבוע בסכום של 6 מיליון שקל. שטחו של הפנטהאוז כ-250 מ"ר והוא כולל גם מרפסת בשטח של 170 מ"ר. הנכס נמצא בקומה ה-21 בפרויקט, שצפוי להתאכלס ביוני 2021. בסך הכול יכלול פרויקט ECO רמת הדר החדשה 228 יחידות דיור, בשני בניינים בני 20 קומות. הוא משתרע על פני שבעה דונמים, במזרח גבעת שמואל - בסמוך לאוניברסיטת בר אילן ולכביש מכבית. 

 


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלרוטשטיין נדל"ןפרוייקט הרריפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...