בשל עיכוב בפרויקט בטקסס: שיכון ובינוי תפסיד 16-12 מיליון דולר

מועד המסירה הסופי של הפרויקט, שתוכנן למחצית השנייה של 2019, יתאחר בכמה חודשים • העיכוב – בין היתר בשל כמה אירועי מזג אוויר שהקשו על התקדמות העבודות

שיתוף הכתבה

חברת שיכון ובינוי מודיעה כי צפוי לה הפסד של 16-12 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019, וזאת בשל עיכוב בעבודות להקמת פרויקט כבישי אגרה במרכז העיר יוסטון שבמדינת טקסס בארה"ב. מדובר בפרויקט PPP לתכנון, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של נתיבי אגרה מהירים, וכן שדרוג, תפעול ותחזוקה של תשתיות קיימות בכביש SH288 – כל אלו בתחום מחוז האריס שבמרכז יוסטון.

החברה דיווחה היום (ה') לרשות לניירות ערך כי על פי אומדנים עדכניים שנמסרו לידיה על ידי השותפות הקבלנית המבצעת את הפרויקט (שותפות של חברת שיכון ובינוי זכיינות וחברת Blueridge Transportation Group) צפוי עיכוב של כמה חודשים במועד המסירה הסופי של הפרויקט, שאמור היה להתבצע במחצית השנייה של 2019.

"העיכוב האמור נובע, למיטב הערכת החברה ועל בסיס מידע שנתקבל מהנהלת השותפות הקבלנית, מגורמים שונים שחלקם אינם בשליטת החברה", נסמר בהודעת שיכון ובינוי , "ובכלל זה כמה אירועי מזג אוויר אשר כמה מהם השפיעו אף לאחרונה על קצב התקדמות העבודות, וכן עדכון עלויות ישירות ועקיפות צפויות. כתוצאה מהאמור לעיל מעריכה הנהלת השותפות כי צפוי קיטון של רווחי השותפות הקבלנית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויהרשות לניירות ערךנדל"ן בארה"ב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...