עסקה נוספת למגוריט בהרצליה: בניין שלם בן 30 דירות תמורת 62 מיליון שקל

מדובר בבניין שייועד כולו לדיור בר-השגה לזכאי העירייה • על פי ההסכם, הבניין יועבר לחברה בעוד כשנתיים מהיום, עד תום חודש אפריל 2022

שיתוף הכתבה
הרצליה. עוד פרויקט של מגוריט בעיר (עיריית הרצליה)הרצליה. עוד פרויקט של מגוריט בעיר (עיריית הרצליה)

מגוריט ישראל הודיעה היום (א') על הסכם רכישה נוסף בהרצליה: קרן הריט למגורים חתמה על הסכם לרכישת בניין מגורים שלם בן 30 יחידות דיור בשכונת הרצליה הירוקה, בתמורה לסך כולל של 62 מיליון שקל. הבניין צפוי להימסר למגוריט בתוך כשנתיים, ולא יאוחר מסוף אפריל 2022. כך עדכנה החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך.

הנכס שרכשה החברה כולל שבע קומות, על פי התכנון, ויכיל 30 דירות. שטח הדירות הוא כ-2,556 מ"ר, בתוספת כ-336 מ"ר מרפסות וכ-210 מ"ר שטחי גן. הבניין יכיל דירות בנות 4-3 חדרים לצד דירות גן. הוא יושכר במלואו במסגרת פרויקט בר-השגה לזכאים של עיריית הרצליה, בתמורה לדמי שכירות מופחתים לתקופה של 15 שנים. מהחברה נסמר כי "המקרקעין כוללים, נוסף על הבניין המדובר, בניין נוסף בן שש קומות, וחניון תת-קרקעי אשר ממנו ישויכו 30 חניות קיימות כהצמדות לדירות הממכר".

עבור מגוריט זוהי עסקה שנייה בהרצליה מתחילת השנה, לאחר שרכשה 20 דירות בפרויקט הרצליה הילס בעיר, ומתחילת השנה חתמה על עסקאות בשווי כולל של -112 מיליון שקל. בדצמבר האחרון הודיעה החברה על הסכמים לרכישת דירות בהיקף של כחצי מיליארד שקל. כעת יש בידיה של החברה כ-1,200 יח"ד ב-18 פרויקטים שונים באזורי הביקוש - כ-300 מתוכן מאוכלסות.

העסקה מעידה שוב על יכולות הקרן לבצע עסקאות הזדמנותיות ונכונות, שאני מאמין שישיאו ערך בעבור המשקיעים ובעלי המניות שהביעו אמון בחברה, במיוחד לאור תנאי השוק הנוכחיים שבהם הביקוש לדיור ולהשכרה הולך ועולה, בניגוד להיצע"

מתי דב, מנכ"ל מגוריט, אמר בעקבות הרכישה הנוספת: "המאפיינים הייחודים של הפרויקט מאפשרים לנו לנצל את היתרונות היחסיים שיש לנו בתור קרן ריט המתמחה בתחום ההשכרה למגורים, ולרכוש בניין שלם במחיר אטרקטיבי באחת מהשכונות המבוססות והמבוקשות בארץ. 

גיוון העסקאות שלנו, הן ברכישה והן ביזמות בשוק החופשי ובתחום הדיור בר-ההשגה, לצד הפריסה הגאוגרפית הענפה, יוצר תיק נכסים יציב ונכון שהמסה הקריטית שלו הולכת וגדלה, כקטר המוביל את תחום ההשכרה ארוכת הטווח בישראל".

"העסקה האחרונה בהרצליה מעידה שוב על יכולות הקרן לבצע עסקאות הזדמנותיות ונכונות, שאני מאמין שישיאו ערך בעבור המשקיעים ובעלי המניות שהביעו אמון בחברה, במיוחד לאור תנאי השוק הנוכחיים שבהם הביקוש לדיור ולהשכרה הולך ועולה, בניגוד להיצע", ציין יו"ר החברה, ארז רוזנבוך. "נמשיך לעמול קשה במטרה להתקשר בעסקאות איכותיות נוספות ולהפוך את פתרון השכירות ארוכת הטווח לאלטרנטיבה מועדפת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטעיריית הרצליהדיור בר-השגהשכירות ארוכת טווחשכירות ארוכת טווחהרשות לניירות ערךמתי דבארז רוזנבוך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...