מגוריט רוכשת 80 דירות בפרויקט "עץ החיים" שבמחנה יהודה בירושלים

הדירות שנרכשו מתוכננות בשני המגדלים במתחם, ושטחן כ-5,544 מ"ר, בתוספת 528 מ"ר מרפסות • כחלק מהעסקה תנפיק מגוריט לחברות המוכרות מניות בהיקף של כ-40.6 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט, על רקע הדמיית פרויקט מחנה יהודה בירושלים (עמית חכמוב; 3Dvision)ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט, על רקע הדמיית פרויקט מחנה יהודה בירושלים (עמית חכמוב; 3Dvision)

חברת מגוריט, הפועלת בתחום השכירות ארוכת הטווח, הודיעה היום (ב') על רכישת 80 דירות במתחם "עץ החיים" שבשוק מחנה יהודה בירושלים, תמורת כ-203 מיליון שקלים. מדובר בדירות המהוות חלק מפרויקט גדול של מגורים, מלונאות ומסחר, שבו לוקחת חלק גם קבוצת ב.ס.ר שארגנה קבוצת רכישה לפרויקט. קבוצת ב.ס.ר אף הודיעה לאחרונה על בחירתה בחברת אשטרום כמקימת הפרויקט.

הדירות שרכשה קרן מגוריט ישמשו, כמובן, לשכירות ארוכת טווח. במסגרת הסכם הרכישה, תנפיק מגוריט לחברות המוכרות את הדירות מניות בהיקף של כ-40.6 מיליון שקל, לפי מחיר של 7.5 שקל למניה, המשקף פרמיה של כ-50% על מחיר המניה בבורסה. כנגד מלוא התשלומים בגין הדירות תקבל מגוריט ערבויות חוק מכר מהחברות המוכרות.

העסקה מגדילה את מצבת הדירות העתידית של החברה, באזורי הפריים לוקיישן של ישראל, ותעזור לחברה להציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע להשכרת דירות בישראל"

הדירות שרוכשת מגוריט יימצאו בשני המגדלים, ושטחן הכולל הוא כ-5,544 מ"ר. הן כוללות, נוסף על כך, גם 528 מ"ר מרפסות, 38 חניות ו-44 מחסנים. כאמור, קבוצת ב.ס.ר ארגנה קבוצת רכישה שלה שווקו חלק מדירות הפרויקט, ואליה הצטרפו בין היתר בעלי קרן JTLV , מבעלי הזכויות בקרקע. 

מגוריט רוכשת 80 דירות בפרויקט "עץ החיים" שבמחנה יהודה בירושלים מגוריט רוכשת 80 דירות בפרויקט "עץ החיים" שבמחנה יהודה בירושלים

פרויקט עץ החיים משתרע על שטח של כ-5,800 מ"ר, בצומת הרחובות יפו, כי"ח ועץ החיים, וכולל שני מגדלים בני 30 קומות כל אחד, המכילים 308 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר, מלונאות, שטחי שימור ושטחים ירוקים, כל זאת מעל מרתף בן שבע קומות הכולל חניות, מחסנים ושימושי מסחר נוספים. לפרויקט, הזוכה לליווי מצד בנק הפועלים, קיים היתר בנייה ועל פי ההערכות הדירות צפויות להימסר בתוך כארבע וחצי עד חמש שנים.

עבור מגוריט מדובר בעסקה רביעית בבירה, לאחר שבמרץ האחרון רכשה 59 דירות בשכונת ארנונה בעיר, וזכתה עם קבוצת מנרב בפרויקט דירה להשכיר בשכונת מלחה. בנוסף על שני אלו, בבעלותה בניין שלם במרכז העיר, שנמצא בימים אלו בהליך השבחה . בעקבות העסקה החדשה בעיר הבירה מלאי הדירות של הקרן בכל רחבי הארץ צפוי לגדול לכ-1,330 יח"ד, מתוכן כ-340 מוכנות ומניבות.

מדובר בפרויקט שיהווה קפיצת מדרגה לפיתוח מרכז העיר, ויבטיח שמירה על האותנטית של האזור. עירוב השימושים, השימור והאדריכלות המתקדמת יהפכו לעוגן שימשוך רוכשים ותיירים מכל העולם"

מנכ"ל מגוריט, מתי דב: "מדובר בעסקה משמעותית ומצוינת, במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק, הכוללת גם הקצאת מניות במחיר הגבוה ממחיר המניה הנוכחי של מגוריט. העסקה מגדילה את מצבת הדירות העתידית של החברה, באזורי הפריים לוקיישן של ישראל, ותעזור לחברה להציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע להשכרת דירות בישראל".

עמיר בירם, מבעלי קרן JTLV : "השקעת המוכרות במניות מגוריט מהווה אמון רב בפועלה בתחום השכירות הממוסד, שהינו פתרון מעולה למגוון אוכלוסיות רחב במדינה. מדובר בפרויקט שיהווה קפיצת מדרגה לפיתוח מרכז העיר וייצור חיבור טבעי בין השכונות הסובבות לשוק הסמוך, ויבטיח שמירה על האווירה המיוחדת והאותנטית של האזור. עירוב השימושים ושימור מבנה אליאנס ההיסטורי, לצד האדריכלות המתקדמת, יהפכו להיות עוגן בעיר שימשוך רוכשים ותיירים מכל העולם. מגוריט תסייע להנגיש אותו גם עבור צעירים ומשפחות המחפשות שכירות איכותית במרכז העיר".

יו"ר ובעלי קבוצת ב.ס.ר , נחשון קיויתי: "מדובר בפרויקט מגורים שיהווה אייקון ירושלמי מחשמל, בלב הפועם של ירושלים, באזור הכי תוסס, צמוד למתחם שוק מחנה יהודה שהפך למותג קולינרי, בילוי ותרבות מקומי, שמושך אליו לא רק ישראלים אלא גם תיירים ומבקרים מרחבי העולם. מקום הפרויקט מרכזי ונגיש למוקדים העיקריים בירושלים, כמו העיר העתיקה, לרכבת הקלה, לתחנת הרכבת המהירה לתל אביב וליציאה מהעיר".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטמתי דבארז רוזנבוךשכירות ארוכת טווחאשטרוםקרן JTLVעמיר בירםקבוצת ב.ס.רמתחם עץ החייםשוק מחנה יהודהנחשון קיויתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...