חברת אביסרור זכתה במכרז דירה להשכיר עם 223 יח"ד באשקלון

מדובר בפרויקט שני של דירה להשכיר בשכונת אגמים המוקמת בדרום העיר • 121 דירות מתוך הפרויקט ייועדו לשכירות ארוכת טווח והיתר יימכרו בשוק החופשי

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט אביסרור לשכירות ארוכת טווח באשקלון (3DDESIGN)הדמיית פרויקט אביסרור לשכירות ארוכת טווח באשקלון (3DDESIGN)

על אף הקיפאון הפוליטי-תכנוני, המכרזים הממשלתיים לשכירות ארוכת טווח ממשיכים להתקדם: החברה הממשלתית דירה להשכיר , ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו היום (א') על זכייתה של חברתאביסרור משה ובניו במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונת אגמים שבדרום העיר אשקלון. הפרויקט כולל כ-223 ‏‏‏‏‏‏יחידות דיור בבנייה רוויה - 121 יחידות דיור תיועדנה להשכרה ארוכת טווח, ו-102 יח"ד נוספות ייועדו למכירה בשוק החופשי. 

הדירות לשכירות ארוכת טווח יוצעו במודל דירה להשכיר - בהשכרה למשך 15 שנים. 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכ"ד מופחת והיתר בשכ"ד קבוע ומפוקח. הפרויקט שבו זכתה חברת אביסרור הוא חלק מתוכנית להקמת רובע מגורים חדש בחלקה הדרומי של אשקלון בהיקף של כ-5,000 יח"ד. 
נזכיר כי הפרויקט מצטרף לפרויקט נוסף של דירה להשכיר בשכונת אגמים, הכולל 200 יח"ד, ובו זכתה לפני כחצי שנה קרן הריט Living של אזורים

הצלחת המכרז באשקלון במיוחד בתקופה זו מעידה כי היזמים והחברות השונות מגלים עניין רב בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח שמקדמת דירה להשכיר ברחבי המדינה, ורואות את הפוטנציאל הגדול בשוק המגורים בשכירות ארוכת טווח בישראל"

"הצלחת המכרז באשקלון במיוחד בתקופה זו מעידה כי היזמים והחברות השונות מגלים עניין רב בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח שמקדמת דירה להשכיר ברחבי המדינה, ורואות את הפוטנציאל הגדול בשוק המגורים בשכירות ארוכת טווח בישראל", נכתב בהודעת דירה להשכיר. "בתקופה הקרובה צפויים להגיע לסיומם מכרזים נוספים להקמת אלפי יחידות דיור לשכירות ארוכת טווח, וביניהם פרויקט משולש הבורסה ופרויקט תל השומר דרום ברמת גן, פרויקטים בשכונות החדשות בעיר לוד, פרויקט במתחם המבואות הדרומיים בעיר חיפה ופרויקט בשדרות".

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן: "אנו רואים בפרויקטים להשכרה לטווח ארוך בשורה ממשית כחלק מהפתרונות לדיור בישראל. מדובר בצעד מבורך נוסף, ואני מברך את דירה להשכיר ואת העירייה על השותפות למען הצלחת הפרויקט".

מנכ"ל דירה להשכיר , יאיר טל: "אנו שמחים על הצטרפות חברת אביסרור למשפחת היזמים המקימים ומפעילים פרויקטים של דירה להשכיר. מדובר במתחם חדש בשכונה איכותית ומבוקשת בעיר, שיאפשר פתרון מגורים איכותי וחדשני לאוכלוסייה איכותית וצעירה. הפרויקטים של דירה להשכיר מוקמים בכל רחבי הארץ, ואנו שמחים כי פעם נוספת טובי היזמים מקימים את הפרויקטים ומאפשרים לציבור השוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, ללא צורך בבעלות עליה וללא צורך במשכנתה".

הצלחת המכרז באשקלון מהווה עדות נוספת לאמון היזמים בפרויקטי המגורים והתעסוקה הנרחבים של רמ"י ושל עיריית אשקלון בעיר, שבמסגרתם שווקו יותר מ-10,000 יח"ד בעיר בשנים האחרונות"

ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "רמ"י פועלת עם חברת דירה להשכיר לממש את מדיניות הממשלה ומועצת מקרקעי ישראל לעידוד פרויקטים להשכרה במחיר מפוקח ומוזל. הצלחת המכרז באשקלון מהווה עדות נוספת לאמון היזמים בפרויקטי המגורים והתעסוקה הנרחבים של רמ"י ושל עיריית אשקלון בעיר, שבמסגרתם שווקו יותר מ-10,000 יח"ד בעיר בשנים האחרונות".

ראש העיר, תומר גלאם: "אשקלון ממשיכה ליהנות מהגירה חיובית ומאטרקטיביות הן בקרב זוגות צעירים והן בקרב משפחות שבוחרות להקים בעיר את ביתם. אני מברך את התושבים החדשים שיזכו בפרויקט החדש והמבורך, ומבטיח כי נמשיך לפעול למען הבטחת איכות החיים בעיר, ברמה הגבוהה ביותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןשכירות ארוכת טווחדירה להשכיריאיר טלשכירותיעקב ליצמןאביסרור משה ובניועיריית אשקלוןתומר גלאםינקי קוינט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...