עוד עסקת נדל"ן גדולה: החברות חן ואיתי גינדי ושבירו רוכשות מגזית גלוב קרקע בת"א בכ-215 מיליון שקל

מדובר על קרקע ברחוב איינשטיין שברמת אביב, שעליה מתוכנן פרויקט בן 212 יחידות דיור וכ-8,000 מ"ר מסחר • השתיים רכשו זכויות על מחצית מהקרקע, בעוד החצי השני מוחזק בידי בעלים פרטיים

שיתוף הכתבה
חיים כצמן, המייסד ובעל השליטה בחברת גזית גלוב (גזית גלוב)חיים כצמן, המייסד ובעל השליטה בחברת גזית גלוב (גזית גלוב)

עסקת נדל"ן גדולה נוספת נסגרה לאחרונה בין כמה מהשמות הידועים בענף: החברות חן ואיתי גינדי ורמי שבירו סיכמו על רכישת קרקע ברחוב איינשטיין בתל אביב, מחברת גזית גלוב , תמורת סכום של 215.5 מיליון שקל.

הזכויות במגרש שבו החזיקה גזית גלוב הן על מחצית מהקרקע, שעליה מתוכנן להיבנות פרויקט מגורים בן 212 יחידות דיור, לצד 8,000 מ"ר שטחי מסחר. הקרקע משתייכת לאזור הידוע בשם "הגוש הגדול", ונמצאת במערב רחוב איינשטיין, קרוב לחוף הים ולא רחוק ממתם שדה דב המפונה. רחוב איינשטיין מתוכנן לעבור פיתוח מאסיבי בשנים הקרובות הודות לתוכניות התשתית השונות הכוללות גם אותו, ובראשן הרכבת הקלה של גוש דן.

הקרקע חולשת על פני שישה דונמים, ומחצית ממנה הוחזקה, כאמור, על ידי גזית גלוב . המחצית השנייה נמצאת בידיהם של בעלים פרטיים, אשר כבר הגיעו לסיכום עם הרוכשות החדשות על הסכם קומבינציה במתחם. במקום גם זכויות שנמצאות בידי עיריית תל אביב, ולכן על הקרקע צפוי לקום גם מבנה ציבור בשטח של כ-1,00 מ"ר

הקרקע חולשת על פני שישה דונמים, ומחצית ממנה הוחזקה, כאמור, על ידי גזית גלוב . המחצית השנייה נמצאת בידיהם של בעלים פרטיים, אשר כבר הגיעו לסיכום עם הרוכשות החדשות על הסכם קומבינציה במתחם. במקום גם זכויות שנמצאות בידי עיריית תל אביב, ולכן על הקרקע צפוי לקום גם מבנה ציבור בשטח של כ-1,00 מ"ר. את הרוכשים, חן ואיתי גינדי ורמי שבירו, ייצגה בעסקה עורכת הדין לירון רוט, שותפה במשרד גינדי כספי ושות . את גזית גלוב ייצגו עורכי הדין משה הרדי ועמוס נעים ממשרד הרצוג פוקס נאמן .

נזכיר כי רק לפני כשבועיים הודיעה קבוצת חג'ג' שהיא מוכרת את זכויותיה בפרויקט סמוך ברחוב איינשטיין – כל הזכויות בקרקע, המהוות 82% מהזכויות כולן. על הקרקע אפשר להקים נכון להיום 695 יחידות דיור, ושטחי מסחר בהיקף של 19,000 מ"ר. הזכויות של קבוצת חג'ג' נמכרו לחברת רמי שבירו, כך שכעת החברה מחזיקה בשטחים רבים ונרחבים לאורך רחוב איינשטיין.

באשר לצד המוכר בעסקה ה"טרייה" באיינשטיין, חברת גזית גלוב , זו מתכוונת – כך על פי הפרסומים – להפנות את הכסף שתקבל עבור העסקה לטובת הגדלת יתרת הכסף הנזיל שנמצא ברשותה, ולהורדת המינוף.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןקבוצת חג'ג'עו"ד משה הרדירמי שבירוגינדי כספי ושות‘עיריית תל אביבהרכבת הקלהחן ואיתי גינדיעו"ד לירון רוטעו"ד עמוס נעיםמשרד הרצוג פוקס נאמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...