דווקא עכשיו: רמ"י מפרסמת מכרז להקמת 200 יחידות מלונאות ו-80 יח"ד ברכסים

מדובר במכרז משותף עם משרד התיירות, בשטח של כ-8,852 מ"ר • מחיר המינימום להצעה במכרז - 8,108,502 שקל, לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח, במסלול רגיל לכל המרבה במחיר

שיתוף הכתבה
היישוב רכסים ממעוף הציפור (Google Earth)היישוב רכסים ממעוף הציפור (Google Earth)

הקורונה (אולי) נסוגה בימים האחרונים – אך ענף המלונאות והתיירות עדיין משותק. כל זה לא עוצר את רשות מקרקעי ישראל ואת משרד התיירות מלפרסם מכרז חדש, ייחודי למדי, להקמת 200 יחידות אירוח ו-80 יחידות דיור, במגרש ביישוב רכסים הסמוך לחיפה.

מדובר במכרז משותף לרשות ולמשרד התיירות, שבמסגרתו ישווקו כ-8,852 מ"ר למטרות תיירות, מגורים ומסחר ברכסים. הרשות מוסרת כי המכרז הינו חלק מתוכנית 355-0449710 - תוכנית מתאר רכסים, ליישוב המהווה מרכז חרדי חשוב במחוז חיפה

מדובר במכרז משותף לרשות ולמשרד התיירות, שבמסגרתו ישווקו כ-8,852 מ"ר למטרות תיירות, מגורים ומסחר ברכסים. הרשות מוסרת כי המכרז הינו חלק מתוכנית 355-0449710 - תוכנית מתאר רכסים, ליישוב המהווה מרכז חרדי חשוב במחוז חיפה. תוכנית המתאר מתפרסת על שטח כולל של כ-3,276 דונם. התוכנית מציעה תשתית תכנונית לגידול אוכלוסיית היישוב מכ-12,000 תושבים כיום עד לכ-35,000 תושבים בעתיד, תוך התייחסות לאורח החיים והצרכים המיוחדים של אוכלוסייתו.
 
"המכרז הנוכחי הוא חלק מתוכניתו של משרד התיירות", נכתב בהודעת רמ"י, "המשקיע בפרויקט 'תוכנית מתאר רכסים' בצפון כחלק ממאמציו לפיתוח מותג הגליל כיעד לתיירות. כיום יש מחסור משמעותי במספר חדרי הלינה בצפון, ולכן יש צורך אדיר בהגדלת כמות חדרי האירוח באזור כולו. תוכנית זו צפויה להיות מנוע צמיחה משמעותי ולהוות מוקד משיכה ללינת תיירים ופיתוח תיירותי נוסף שיתרום לקידום הכלכלה המקומית והאזורית".

מחיר המינימום להצעה במכרז עומד על 8,108,502 שקל, (לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח). המגרש המשווק מיועד ליזמים ולקבלנים ב"מסלול רגיל" לכל המרבה במחיר. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה חכירה בגין השטח. עוד מציינת רמ"י כי המכרז מיועד  ליזמים/ קבלנים /חברות בלבד, אשר ירכשו זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור.

חוברת המכרז, ופרטי חוזה החכירה, יפורסמו באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים, אז ניתן יהיה להוריד את חוברת המכרז ולעיין בה ללא תמורה. עוד מציינים ברמ"י כי ההשתתפות במכרז ברכסים דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

מדובר במכרז חשוב שנועד לחזק את היישוב החרדי רכסים, תוך יצירת פתרונות תעסוקה ומגורים לתושביו ולהביא לחיזוק הבסיס הכלכלי והתעסוקתי לתושבי רכסים והסביבה"

עו"ד ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל החדש, אמר בעקבות הפרסום: "מדובר במכרז חשוב שנועד לחזק את היישוב החרדי רכסים, תוך יצירת פתרונות תעסוקה ומגורים לתושביו ולהביא לחיזוק הבסיס הכלכלי והתעסוקתי לתושבי רכסים והסביבה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמלונאותתוכנית מתארמשרד התיירותינקי קוינטתוכנית המתאר לרכסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...