שלושה חודשים לאחר השיווק – שני מכרזים ב-O PARK באור יהודה שווקו בהצלחה תמורת כ-52 מיליון שקל

הסכום כולל את הוצאות הפיתוח • במכרז אחד זכתה הצעתה של חברת אלה עזרא השקעות, ובשני הצעתן המשותפת של פי.אס.די השקעות, לייטון וקול אור חיים • החלקה הגדולה ביותר, בשטח של 14,166 מ"ר, נותרה ללא הצעות

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם O PARK (בר אוריין אדריכלים)הדמיית מתחם O PARK (בר אוריין אדריכלים)

רגע לפני נעילתה של השנה הקודמת, שנת 2020, פרסמנו כאן את דבר שיווקם של שלושה מגרשים ראשונים במתחם O PARK, הוא מתחם העסקים והבילויים שייבנה בצמוד לשכונת פארק איילון החדשה באור יהודה. אתמול (ב'), כשלושה חודשים לאחר מכן, נסגרו בהצלחה שניים מהם, בתמורה לסכום של כ-52 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח. עם זאת המגרש השלישי, והגדול מביניהם, נותר ללא הצעות.

מתחם O PARK מתוכנן להיבנות בקרבת נמל התעופה בן גוריון, ובשטח של כמיליון מ"ר בנויים, על קרקע של 1,670 דונם. בשל קרבתו לנתב"ג, הוא ייבנה בגבהים נמוכים, והמבנים בו יכילו עד שש קומות בלבד. סביבו יוקמו פארקים ומרחבים פתוחים גדולים, והמתחם המרכזי בו – מתחם התעסוקה - יחולק לתחומי עיסוק שונים, כך שחברות מכל תחום ירוכזו בנקודה אחת ובסמוך זו לזו. את המתחם המרכזי תכנן האדריכל גידי בר אוריין ממשרד בר אוריין אדריכלים .

בשני המגרשים ששווקו אתמול בהצלחה זכו שתי הצעות: האחת של חברת אלה עזרא השקעות, והשנייה של קבוצה המורכבת מהחברות פי.אס.די השקעות, לייטון וקול אור חיים. לשני המכרזים יחד הוגשו חמש הצעות בסך הכול

אם כן, בשני המגרשים ששווקו אתמול בהצלחה זכו שתי הצעות: האחת של חברת אלה עזרא השקעות, והשנייה של קבוצה המורכבת מהחברות פי.אס.די השקעות, לייטון וקול אור חיים. לשני המכרזים יחד הוגשו חמש הצעות בסך הכול.

חברת אלה עזרא השקעות זכתה בזכות לחכור מגרש בשטח של 8,225 מ"ר, זאת על הצעתה בסכום של 12.5 מיליון שקל. לסכום זה היא תוסיף הוצאות פיתוח בסכום של כ-19.2 מיליון שקל. יש לציין כי מחיר הסף למכרז זה היה כ-10.4 מיליון שקל, ואילו מחיר שומה לא נקבע למגרש.

החברות פי.אס.די השקעות, לייטון וקול אור חיים רכשו את זכויות החכירה במגרש בשטח של 8,794 מ"ר, הודות להצעתם שעמדה על כ-8.77 מיליון שקל. הן יוסיפו לסכום זה הוצאות פיתוח בסך של כ-11.6 מיליון שקל. מחיר הסף שנקבע למגרש זה היה כ-7.6 מיליון שקל, וגם כאן לא נקבע מחיר שומה. יש לציין כי בשני המכרזים מדובר על חכירה ל-98 שנים, עם אופציה ל-98 שנים נוספות.

O PARK מתוכנן לקום, כאמור, בצמוד לשכונת המגורים "פארק איילון", היא תוכנית תמל/1046, שתכלול 1,876 יחידות דיור ולצידן עוד 590 יחידות דיור לדיור מיוחד. הן השכונה והן הפארק יהיו סמוכים לקווי הרכבת הקלה של גוש דן והמטרו

O PARK מתוכנן לקום, כאמור, בצמוד לשכונת המגורים "פארק איילון", היא תוכנית תמל/1046, שתכלול 1,876 יחידות דיור ולצידן עוד 590 יחידות דיור לדיור מיוחד. הן השכונה והן הפארק יהיו סמוכים לקווי הרכבת הקלה של גוש דן והמטרו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשכונת פארק איילוןנתב"גאדריכל גידי בר אורייןעיריית אור יהודהמטרובר אוריין אדריכליםמתחם O PARKהרכבת הקלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...