לאחר האישור הראשון – מגיע גם השיווק הראשון: רמ"י מפרסמת מכרז ראשון ברובע שדה דב, עבור 1,916 יח"ד

הקרקע נחלקת לארבעה מתחמים, שבכל אחד מהם ייבנו 511-230 יחידות דיור בבנייה רוויה • המכרז כולל גם שטחי מסחר בהיקף 560 מ"ר • סרטון מיוחד מטעם רמ"י - בכתבה

שיתוף הכתבה
הדמיית רובע שדה דב במבט מהים (רשות מקרקעי ישראל)הדמיית רובע שדה דב במבט מהים (רשות מקרקעי ישראל)

הההתקדמות נמשכת, ונדמה כי אפשר כבר לראות באופק את העבודות בשטח: רשות מקרקעי ישראל פרסמה היום (א') את המכרז הראשון לשיווק קרקע ברובע שדה דב היוקרתי בצפון תל אביב, זאת בהמשך לאישורה של התוכנית הראשונה במתחם, תוכנית אשכול, על ידי הוותמ"ל באמצע החודש שעבר.

הקרקע המשווקת, בשטח תוכנית אשכול, מיועדת לבניית 1,916 יחידות דיור, בתוספת שטחי מסחר. הקרקע נחלקת לארבעה מתחמים, שבכל אחד מהם ייבנו 511-230 יחידות דיור למגורים בבנייה רוויה, כחלק מהתוכנית להקמת רובע מגורים חדש על שטח שדה התעופה שדה דב שפונה לפני כשנה באופן סופי.

במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, בגין השטח שפרטיו יפורסמו בחוברת המכרז, ולחתימת חוזה בנייה לבניית הדירות החדשות

במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, בגין השטח שפרטיו יפורסמו בחוברת המכרז, ולחתימת חוזה בנייה לבניית הדירות החדשות. המכרז מיועד ליחידים/יזמים/ קבלנים /חברות אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור. 

הרשות מעדכנת כי חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט שלה בשבועות הקרובים, וכי המועד האחרון להגשת הצעות הוא 28/06/2021, בשעה 12:00 בצהריים. כעת נותר להמתין ולראות כמה הצעות יוגשו למכרז, ואם ישווק בהצלחה במועד שנקבע.

שדה דב עצמו, משדות התעופה הידועים בישראל, הפסיק את פעילותו ביולי 2019 בתום 81 שנות פעילות, לאחר מאבקים רבים ומחלוקות רבות, על פי החלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בפברואר 2020 הסתיים פינויו באופן סופי

צפו בסרטון רמ"י לרגל שיווק הקרקע הראשונה במתחם:

נזכיר שוב כי הוותמ"ל אישרה באמצע החודש שעבר את התוכנית הראשונה למגורים ברובע שדה דב, תוכנית אשכול שבמסגרתה מתוכננות להיבנות 4,844 יחידות דיור חדשות. שדה דב עצמו, משדות התעופה הידועים בישראל, הפסיק את פעילותו ביולי 2019 בתום 81 שנות פעילות, לאחר מאבקים רבים ומחלוקות רבות, על פי החלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בפברואר 2020 הסתיים פינויו באופן סופי, מהלך שבוצע על ידי אגף אמו"ן (מבצעים, לוגיסטיקה ונכסים) ואגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון.

עו"ד ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "לאחר שנים ארוכות שבהן קידמנו את התוכנית הלאומית בשטחי שדה התעופה המתפנה, אנו משווקים את השכונה הראשונה בתכנית, בלב אזור הביקוש ומקווים כי היא תייצר מגוון פתרונות דיור לתושבי המרכז, ביניהם גם דיור בר השגה.

מדובר במהלך היסטורי שמוציא לפועל חזון של שנים ומזניק בנייה במקום המבוקש ביותר במדינה. הפרויקט יכלול בנייני מגורים, מסחר ותיירות. השכונה החדשה מתוכננת כשכונה ירוקה ומוטת תחבורה, מבטאת ניצול מיטבי של הקרקע למגוון שימושים, ביניהם תעסוקה, מלונאות ומסחר לצד יחידות דיור בתמהיל מגוון ומאפשרת איכות חיים גבוהה לתושבי תל אביב. אנו פועלים לקידום נמרץ של התכניות האחרות ברובע דב מתוך הכרה בחשיבותן לעיר, למשק לכלכלה ולחברה".

רות אפריאט מנהלת מרחב ת"א ברמ"י: "אנו מברכים על התחלת השיווק של מתחם שדה דב, המהווה אבן דרך משמעותית ביותר בהקמת רובע שדה דב, ושמחים לראות את עמלנו הרב לאורך השנים נושא פרי. אנו מאמינים שהשכונה החדשה, הכוללת אלפי יחידות דיור לצד שימושים נוספים, תהווה תוספת משמעותית וחשובה לעיר תל אביב וסביבתה.

השכונה, הקרובה אל הים ונמצאת במקום אסטרטגי בעיר תל אביב, פותחת עידן חדש בבנייה ירוקה בלב אזור הביקוש, תוך הגשמת עקרונות תכנוניים מתקדמים ומצוינות אדריכלית.  רשות מקרקעי ישראל מברכת על שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב לשם שיווק ופיתוח השכונה ואין לנו ספק כי שיווק זה יזכה להצלחה רבה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הביטחוןשדה דבמתחם אשכולעיריית תל אביברובע שדה דבאגף אמו"ןאגף ההנדסה והבינויינקי קוינטרות אפריאט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...