קרן ריאליטי רוכשת מחצית ממתחם אלקטרה מוצרי צריכה בראשל"צ לפי שווי של 275 מיליון שקל

במסגרת העסקה יוקם בשטח, לאחר שיפונה מהמבנים הקיימים בו כיום, מיזם נדל"ן משותף לשתי החברות, שיציע עירוב שימושים • "מדובר באזור מתפתח ובעל פוטנציאל רב"

שיתוף הכתבה
דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי (טל גבעוני)דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי (טל גבעוני)

עוד רכישה לקרן ריאליטי: החברה הודיעה היום (ה') כי היא נכנסת לשותפות עם חברת אלקטרה מוצרי צריכה, ובמסגרת זו רוכשת מחצית ממתחם אלקטרה בראשון לציון, לפי שווי של 275 מיליון שקל. החברה מוסרת כי במתחם, שיפונה בעתיד, יקימו שני הצדדים מיזם נדל"ן משותף אשר יכלול שימושים מעורבים.

המתחם, המשתרע על שטח של 55.7 דונם, נמצא במרכז העסקים והמסחר של מערב ראשון לציון, ברחוב יוסף ספיר. הוא ממוקם בסמוך למתחם האלף המפורסם של העיר, ובמרחק קצר מקווי הרכבת העתידיים – הקו הירוק, הקו האדום והקו החום של הרכבת הקלה. כיום מצויים במקום משרדי אלקטרה מוצרי צריכה, וכן מפעל המזגנים של אלקטרה, שעתיד לעבור לאשקלון. 

בכוונת החברות להקים במתחם מיזם נדל"ן ענק ולקדם, בשיתוף פעולה עם עיריית ראשון לציון, תוכנית המשביחה את הנכס באמצעות הגדלת זכויות הבנייה ותוספת שימושים. התוכנית המאושרת על הקרקע נכון להיום מאפשרת בנייה של כ-181,000 מ"ר עילי וכ-85,000 מ"ר תת-קרקעי"

"בכוונת קרן ריאליטי ואלקטרה מוצרי צריכה להקים במתחם שיפונה מיזם נדל"ן ענק ולקדם, בשיתוף פעולה עם עיריית ראשון לציון, תוכנית המשביחה את הנכס באמצעות הגדלת זכויות הבנייה ותוספת שימושים", מציינת החברה בהודעתה. "התוכנית המאושרת על הקרקע נכון להיום מאפשרת בנייה של כ-181,000 מ"ר עילי וכ-85,000 מ"ר תת-קרקעי לשימוש מסחר, משרדים, תעשייה נקייה, מבני תרבות ותעשייה עתירת ידע". את קרן ריאליטי ייצגה בעסקה עורכת הדין קארין פריד ממשרד הרצוג פוקס נאמן , ואת אלקטרה מוצרי צריכה ייצג בעסקה משרד עורכי הדין זיו לב ושות'. 

נזכיר כי לאחרונה ביצעה קרן ריאליטי כמה מהלכים נוספים בתחום הנדל"ן: היא זכתה במכרז בפארק התעסוקה החדש של חולון, רכשה את מתחם פרדס שניר בדרום תל אביב לצד חברת קרדן נדל"ן, חתמה על הסכם מול המדינה להשכרת 4,000 מ"ר שטחי משרדים בחיפה שנמצאים בבעלותה למשרדי הממשלה, ומכרה נכס ברחוב לינקולן בתל אביב.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "מדובר בחטיבת קרקע גדולה ומשמעותית באזור מתפתח ובעל פוטנציאל רב במערב ראשון לציון. בשיתוף העירייה, ולצד אלקטרה מוצרי צריכה, אנו נפעל לקדם את המתחם ולהפוך אותו לאזור שוקק, ושונה ממצבו היום. כמו בכל העסקאות של קרן ריאליטי , אנחנו מחפשים את הנכסים המאתגרים שבהם ערך סמוי ופוטנציאל שצריך להביא לכדי מימוש".

מתחם אלקטרה נמצא באחת מחטיבות הקרקע המבוקשות בארץ, ובאזור הנהנה מביקושים הולכים ומתגברים בשנתיים האחרונות. הפרויקט שנקים עם קרן ריאליטי יהיה אחד הפרויקטים המשמעותיים בגוש דן כולו"

צביקה שוימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "השותפות בין אלקטרה מוצרי צריכה לקרן ריאליטי היא שותפות אסטרטגית שנועדה למקסם את הפוטנציאל האדיר הטמון במתחם אלקטרה. השותפות הזאת גם מאפשרת לנו ליהנות מפירות המיזם המשותף לאורך שנים רבות. מתחם אלקטרה נמצא באחת מחטיבות הקרקע המבוקשות בארץ, ובאזור הנהנה מביקושים הולכים ומתגברים בשנתיים האחרונות. הפרויקט שנקים עם קרן ריאליטי יהיה אחד הפרויקטים המשמעותיים בגוש דן כולו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןמתחם האלףאלקטרהקרן ריאליטידן מנחםצביקה שוימר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...