644 יח"ד בפארק איילון באור יהודה שווקו בהצלחה; גינדי החזקות זכתה בשלושה מגרשים תמורת כ-511 מיליון שקל

החברה תוכל להקים על שלושת המגרשים 420 יחידות דיור • הזוכות הנוספות: א. חבר ועץ השקד (בהצעה משותפת), וחברת דור-אל ש. הנדסה בניה • סכום הזכיות הכולל – כ-827 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנהל רשות מקרקעי ישראל, עו"ד ינקי קוינט (מירי שימעונוביץ')מנהל רשות מקרקעי ישראל, עו"ד ינקי קוינט (מירי שימעונוביץ')

מכרז ענק בשכונת פארק איילון באור יהודה שווק בהצלחה: רשות מקרקעי ישראל מעדכנת היום (ה') כי מכרז לבניית 644 יחידות דיור בשכונה החדשה, הכולל חמישה מגרשים, נסגר בהצלחה, תמורת סכום כולל של כ-827 מיליון שקל, לא כולל הוצאות פיתוח.

הזוכה הבולטת במכרז היא חברת גינדי החזקות בנייני רמת-גן, אשר זכתה בשלושה מגרשים, בסכום כולל של כ-511 מיליון שקל. הצעתה של החברה בכל אחד משלושת המכרזים עמדה על 170,555,555 שקל, והיא תוכל לבנות בשלושתם 420 יחידות דיור. בתוספת הוצאות הפיתוח תשלם החברה בסך הכול סכום כולל של 546,468,930 שקל. השטח הכולל של המגרשים הוא 15,176 מ"ר.

הצעתה של גינדי בכל אחד משלושת המכרזים עמדה על 170,555,555 שקל, והיא תוכל לבנות בשלושתם 420 יחידות דיור. בתוספת הוצאות הפיתוח תשלם החברה בסך הכול סכום כולל של 546,468,930 שקל. השטח הכולל של המגרשים הוא 15,176 מ"ר

כאמור, במסגרת המכרז שווקו עוד שני מגרשים. באחד מהם זכתה הצעתן המשותפת של החברות א. חבר ועץ השקד, שיוכלו להקים 134 יחידות דיור בשטח של 8,338 שקל. הצעתן הזוכה של שתי החברות עמדה על כ-168 מיליון שקל, ובתוספת הוצאות הפיתוח הן ישלמו בסך הכול 181,097,269 שקל. במגרש הנותר זכתה חברת דור-אל ש. הנדסה בניה, אשר תוכל להקים 110 יחידות דיור על שטח של 4,054 מ"ר. החברה הציעה עבור המגרש כ-147 מיליון שקל, ותשלם בסך הכול, כולל הוצאות פיתוח, 156,657,097 שקל.

אלו לא המכרזים הראשונים שמשווקים בהצלחה בשכונה החדשה של אור יהודה. מכרז קודם לבניית 600 יח"ד שווק גם הוא בהצלחה, ועל פי עדכון רמ"י הבנייה נמצאת בשלב ההיתרים. לצד זה, שווקו בהצלחה במרץ האחרון שני מגרשים במתחם התעסוקה והפנאי O PARK בשכונה, תמורת כ-52 מיליון שקל; כמה ימים קודם לכן פרסמו רמ"י ו" דירה להשכיר " פרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונה, שיכלול 159 יח"ד. שכונת המגורים החדשה תכלול כ-2,500 יחידות דיור, לצד כמיליון מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר.

פרסום תכנית השיווק שלנו משקף את ההיצע הגבוה של קרקעות זמינות לשיווק בכל רחבי הארץ ואף באזור המרכז. בכוונתנו לשווק עשרות אלפי יחידות דיור אשר ייתנו מענה לביקושים"

עו"ד יעקב (ינקי) קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל , אמר עם פרסום השיווק המוצלח: "תוצאות המכרז משקפות ביקוש גבוה לקרקעות במרכז הארץ. פרסום תכנית השיווק שלנו משקף את ההיצע הגבוה של קרקעות זמינות לשיווק בכל רחבי הארץ ואף באזור המרכז. בכוונתנו לשווק עשרות אלפי יחידות דיור אשר ייתנו מענה לביקושים".

ראשת עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: "אור יהודה נמצאת בתנופת פיתוח מדהימה, וכבר היום כולם מבינים את הפוטנציאל הגלום בה. במקביל להקמת שכונת בית בפארק, אנו מתקדמים במלוא המרץ להקמת שכונת פארק איילון שבקרוב תזכה לשם חדש. השכונה הזו תספק את כלל השירותים הנדרשים לתושבי השכונה, ובעיקר תאפשר איכות חיים יוצאת דופן לתושביה בזכות הנגישות והתכנון הקפדני".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשכונת פארק איילוןעיריית אור יהודהגינדי החזקותליאת שוחטינקי קוינטעץ השקדא. חברדור-אל ש. הנדסה בניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...