תמורת כמיליארד שקלים וחצי: ICR זכתה במגרשים לבניית 827 יח"ד במכרז היוקרתי ב"רצועת הנופש מערב" ברמה"ש

מדובר בארבעה מגרשים שבהם זכתה החברה לבדה – ואליהם מצטרף מגרש נוסף, לבניית 170 יח"ד, שבו זכתה לצד צמח המרמן • חברת אחים אוזן זכתה במכרז השישי והאחרון, לבניית 80 יח"ד, תמורת כ-186 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ICR, מורדי שבת (יפעת שגב)מנכ"ל ICR, מורדי שבת (יפעת שגב)

שיווקים מוצלחים בסכום כולל של כמעט שני מיליארד שקל לרשות מקרקעי ישראל: המכרז היוקרתי לשיווק קרקעות בשטח "רצועת הנופש מערב" שעל סגירתו הצפויה דיווחנו כאן לפני כשבוע וחצי, שווק כולו בהצלחה, על ששת המגרשים שבו, והזוכה המרכזית בו היא חברת ICR, שזכתה לבדה בארבעה מהמגרשים, ובמגרש חמישי זכתה במשותף עם חברת צמח המרמן .

המכרז המדובר נכלל בתוכנית רש/1010, היא תוכנית "רצועת הנופש מערב" - אשר אמורה להיות אחת משלוש רצועות הנופש של גוש דן בעתיד, ולשלב גם שטחי מגורים נרחבים. במכרז זה שווקו 1,053 יחידות דיור בשישה מתחמים, כאמור, ובשטח כולל של כמעט 37,000 מ"ר. מחיר המינימום הנמוך ביותר בששת המתחמים עומד על 28,738,902 שקל.

חברת ICR תבנה על ארבעת המגרשים שבהם זכתה לבדה 827 יחידות דיור, זאת תמורת סכום של 1.35 מיליארד שקל – סכום הזכייה לבדו. בתוספת הוצאות הפיתוח, המסתכמות בכ-130 מיליון שקל, תשלם החברה על ארבעת המגרשים הללו כמעט חצי מיליארד שקלים וחצי

חברת ICR תבנה על ארבעת המגרשים שבהם זכתה לבדה 827 יחידות דיור, זאת תמורת סכום של 1.35 מיליארד שקל – סכום הזכייה לבדו. בתוספת הוצאות הפיתוח, המסתכמות בכ-130 מיליון שקל, תשלם החברה על ארבעת המגרשים הללו כמעט חצי מיליארד שקלים וחצי. במגרש נוסף, עבור הקמת 170 יחידות דיור נוספות, זכתה חברת ICR לצד חברת צמח המרמן , כאמור. ההצעה הזוכה במכרז זה הייתה כ-361 מיליון שקל, והוצאות הפיתוח שישלמו החברות מסתכמות בכ-30 מיליון שקל. החלוקה בין החברות במגרש זה היא 75% ל-ICR ו-25% לצמח המרמן.

במגרש הנותר, השישי, זכתה חברת אחים אוזן, אשר הציעה עבורו כ-169 מיליון שקל. מדובר במגרש שעליו תוכל החברה להקים 80 יחידות דיור חדשות. היא תשלם הוצאות פיתוח המסתכמות בכ-17 מיליון שקל, כך שהסכום הכולל שתשלם הוא כ-186 מיליון שקל.

המכרז היוקרתי – באחד האזורים המבוקשים ביותר באזור גוש דן, אשר נחשב לאחת הקרקעות הפנויות האחרונות בסביבה – משך אליו הצעות רבות. עבור כל ששת המגרשים הוגשו 64 הצעות, וברוב המקרים התמודדו עשר חברות ויותר על כל מגרש

כצפוי, המכרז היוקרתי – באחד האזורים המבוקשים ביותר באזור גוש דן, אשר נחשב לאחת הקרקעות הפנויות האחרונות בסביבה – משך אליו הצעות רבות. עבור כל ששת המגרשים הוגשו 64 הצעות, וברוב המקרים התמודדו עשר חברות ויותר על כל מגרש .

נזכיר כי גם צמח המרמן וגם חברת ICR – באמצעות חברת הבת שלה, ג.ז מדף 26 – זכו בינואר האחרון במכרזים בשטח צמוד ברמת השרון, אשר נחשב לשטח שכונת נווה גן המתוכננת לקום בדרום העיר. המרמן זכתה בשני מתחמים מתוך ארבעה, שעליהם תקים 299 יח"ד; ICR זכתה במגרש אחד, שעליו תקים 79 יח"ד. במגרש הרביעי זכתה חברת משה אביסרור ובניו, שתקים עליו 104 יח"ד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלצמח המרמןאחים אוזן חברה לבניהאביסרור משה ובניוICRמורדי שבתתוכנית רצועת הנופש מערב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...