על רקע בחינת הנפקה של אג"ח חדשות: מישורים במו"מ לרכישת פורטפוליו נכסים במזרח אירופה

החברה הודיעה כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת חלק מפורטפוליו או הפורטפוליו במלואו – ברומניה ובסלובקיה • "אין כל וודאות בדבר התנאים שיוסכמו בין הצדדים, לרבות ביחס לתמורה ואופן התשלום"

שיתוף הכתבה
דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים (יח"צ)דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים (יח"צ)

חברת מישורים הוציאה היום (ד') הודעה לרשות לניירות ערך, על רקע הנפקה נבחנת של אגרות חוב מצד החברה, כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת פורטפוליו נכסי נדל"ן מניב הכולל מסחר, משרדים
ולוגיסטיקה, בהונגריה, בסלובקיה או בשתיהן – חלק מהפורטפוליו או כולו – עם צד שלישי שאינו קשור לחברה. התמורה לעסקה תורכב, כולה או חלקה, מהקצאת מניות החברה או ממכירת מניות החברה הבת של החברה, סקייליין, או מהקצאת מניות של שתיהן.

התמורה שצפויה לשלם החברה תמורת העסקה לא נרשמה. בהודעת מישורים לרשות לניירות ערך נכתב כי "המידע על אודות המשא ומתן עוכב על ידי החברה. נכון למועד זה לא קיימת כל ודאות לכך שהמשא ומתן יבשיל לכדי הבנות סופיות או לכדי הסכם מחייב, ואין כל ודאות בדבר התנאים שיוסכמו בין הצדדים, אם יוסכמו, לרבות ביחס לתמורה ולאופן התשלום".

אתמול הושלמה העסקה שביצעה החברה – ושעליה דיווחה באמצע החודש שעבר - לרכישת זכויות הבעלות במרכז המסחרי הידוע בשם הורייזון, הממוקם במחוז Hillsborough בסמוך לטמפה, בפלורידה, ארה"ב. מדובר בעסקה שמסתכמת לכדי 22 מיליון דולר

על רקע זה נציין כי אתמול הושלמה העסקה שביצעה החברה – ושעליה דיווחה באמצע החודש שעבר - לרכישת זכויות הבעלות במרכז המסחרי הידוע בשם הורייזון, הממוקם במחוז Hillsborough בסמוך לטמפה, בפלורידה, ארה"ב. מדובר בעסקה שמסתכמת לכדי 22 מיליון דולר. 

"הרכישה מומנה על ידי תאגיד בנקאי מקומי, ובאמצעות הון עצמי מכספים שהתקבלו ממימוש נכס החברה בנאשוויל בחודש מאי 2021, הידוע בשם Hickory Hollow, במסגרת שחלוף נכסים", נכתב בהודעת החברה. את Hickory Hollow מכרה החברה תמורת 18 מיליון דולר.

כחלק מהעדכונים ציינה עוד החברה כי במהלך עריכת הדו"ח הכספי לרבעון השני של שנת 2021, קיבלה אינדיקציות כי הערכת השווי של נכס החברה בחיפה תעלה בכתשעה מיליון שקל, וזאת בעקבות השכרת שטח של כ-1,700 מ"ר בקומת הקרקע של הנכס. בכך יעלה שיעור התפוסה בו לכ-97%

את הדיווח שפורסם היום הוציאה החברה במסגרת הודעת "עדכונים על אודות התפתחויות בעסקי החברה". כחלק מהעדכונים ציינה עוד החברה כי במהלך עריכת הדו"ח הכספי לרבעון השני של שנת 2021, קיבלה אינדיקציות כי הערכת השווי של נכס החברה בחיפה תעלה בכתשעה מיליון שקל, וזאת בעקבות השכרת שטח של כ-1,700 מ"ר בקומת הקרקע של הנכס. בכך יעלה שיעור התפוסה בו לכ-97%. שווי הנכס בספרי החברה בסוף הרבעון הראשון היה 124.3 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבהרשות לניירות ערךמישוריםדניאל לבנטלנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...