נתנאל גרופ פונה גם לחו"ל: רוכשת קרקע בניו יורק - מהכנסייה הקתולית; תשלם 25 מיליון דולר

על הקרקע, ששטחה כ-12,500 רגל מרובע, נמצא בניין ישן, שאותו מייעדת החברה להריסה – לטובת הקמת בניין בן 14 קומות למגורים ומסחר • המועד להשלמת העסקה: עד סוף דצמבר השנה

שיתוף הכתבה
מידטאון מנהטן (שאטרסטוק)מידטאון מנהטן (שאטרסטוק)

מתרחבת מעבר לים: חברת נתנאל גרופ הודיעה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי סיכמה על רכישת קרקע בניו יורק, במרכז מנהטן, מגוף הקשור לכנסייה הקתולית בעיר. מדובר בקרקע בשטח של 12,500 רגל מרובע, באזור ה"מידטאון ווסט", ברחוב 54, בין השדרה העשירית לאחת עשרה במנהטן. החברה תשלם על הקרקע סכום של 25 מיליון שקל.

החברה מעדכנת כי כיום נמצא על המקרקעין מבנה ישן, ובהתאם לתוכניות החלות על המקרקעין, בכוונת החברה להרוס אותו ולבנות תחתיו בניין בן 14 קומות למגורים, עם שטחי מסחר בקומת הקרקע. השטח הבנוי הכולל בפרויקט המדובר צפוי לעמוד על כ-81,000 רגל מרובע

ההתקשרות עם הגוף המוכר נעשית באמצעות חברה בת בבעלות ובשליטה מלאה של נתנאל גרופ. החברה מעדכנת כי כיום נמצא על המקרקעין מבנה ישן, ובהתאם לתוכניות החלות על המקרקעין, בכוונת החברה להרוס אותו ולבנות תחתיו בניין בן 14 קומות למגורים, עם שטחי מסחר בקומת הקרקע. השטח הבנוי הכולל בפרויקט המדובר צפוי לעמוד על כ-81,000 רגל מרובע. 

"בהתאם להסכם הרכישה, במועד החתימה הפקידה החברה 10% מהתמורה בנאמנות, וזאת עד להשלמת העסקה על פי ההסכם", נכתב בהודעת החברה. "יתרת התמורה תשולם במועד השלמת העסקה, אשר כפופה להתקיימות תנאים מתלים כמקובל בהסכמים מסוג זה. 

המועד להשלמת העסקה ולהתקיימות התנאים המתלים לא יאוחר מיום 31 בדצמבר 2021, כך נקבע במסגרת ההסכם. בכוונת החברה לרכוש את המקרקעין ממקורותיה העצמיים, ובאמצעות מימון חיצוני מגופים מממנים"

המועד להשלמת העסקה ולהתקיימות התנאים המתלים לא יאוחר מיום 31 בדצמבר 2021, כך נקבע במסגרת ההסכם. בכוונת החברה לרכוש את המקרקעין ממקורותיה העצמיים, ובאמצעות מימון חיצוני מגופים מממנים".

אזור המידטאון של מנהטן, ניו יורק, הוא למעשה מרכז האי מנהטן, שנחשב לאחד האזורים החשובים והפעילים ביותר בתפוח הגדול. במידטאון ווסט, האזור המערבי במידטאון של מנהטן, כולל כמה מהאטרקציות ומהמבנים המפורסמים ביותר בניו יורק: בניין האמפייר סטייט, ה-MoMA – המוזיאון לאומנות מודרנית, כיכר הטיימס (Times square),בניין הניו יורק טיימס ועוד.

נציין כי עד עתה עסקה חברת נתנאל גרופ בנדל"ן בישראל בלבד: על פי הדו"ח המסכם לרבעון הראשון של שנת 2021, לחברה שני תחומי עיסוק – תחום הייזום ותחום הנדל"ן להשקעה, שבשניהם היא פועלת באופן מקומי בלבד. לפי דו"ח זה החברה מעורבת בייזום, בתכנון ובבנייה של כ-1,832 יחידות דיור בפרויקטים בישראל, ומחזיקה בשני מבנים להשכרה – אחד בחולון ואחד ברחובות, ובעוד חמש קרקעות להשקעה, שלוש בחולון ושתיים בתל אביב.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתנתנאל גרופנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...