רני צים מעדכנת: התקשרה במזכר עקרונות להקמת מרכז מסחרי בדליית אל-כרמל; העלות: כ-43 מיליון שקל

מדובר בנכס בשטח של כ-7,800 מ"ר, שאותו תשכור החברה לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים • ה-NOI השנתי הצפוי מפעילות המרכז הוא כשישה מיליון שקל

שיתוף הכתבה
רני צים, יו"ר חברת רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)רני צים, יו"ר חברת רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)

חברת רני צים מרכזי קניות מעמיקה ומרחיבה את פעילותה במגזר הערבי: החברה הודיעה היום (ד') לרשות לניירות ערך כי התקשרה במזכר עקרונות לייזום ולהקמה של מרכז מסחרי בדליית אל-כרמל, בעלות הקמה של כ-43 מיליון שקל. המרכז ישתרע על שטח של כ-7,800 מ"ר. ה-NOI השנתי הצפוי מפעילות המרכז הוא כשישה מיליון שקל.

מזכר העקרונות מתייחס להסכם שכירות לייזום ולהקמה של המרכז המסחרי, שבמסגרתו המשכיר ישכיר לחברה בת של רני צים את זכויותיו במקרקעין לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים לשם הקמת הפרויקט והפעלתו. בתום תקופת השכירות יוכל המשכיר להחליט אם להאריך את תקופת השכירות לתקופת שכירות נוספת של 24 שנים ו-11 חודשים,  או לדרוש מהחברה הבת להחזיר את הנכס"

מזכר העקרונות מתייחס להסכם שכירות לייזום ולהקמה של המרכז המסחרי, שבמסגרתו המשכיר ישכיר לחברה בת של רני צים את זכויותיו במקרקעין לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים לשם הקמת הפרויקט והפעלתו. בתום תקופת השכירות יוכל המשכיר להחליט אם להאריך את תקופת השכירות לתקופת שכירות נוספת של 24 שנים ו-11 חודשים,  או לדרוש מהחברה הבת להחזיר את הנכס למשכיר במצבו באותו מועד, כנגד תשלום לחברה הבת של סכום השווה לשווי של הנכס, על פי קביעת שמאי מוסכם מטעם הצדדים.

"המשכיר יהיה זכאי, החל במועד פתיחת המרכז המסחרי ועד לתום תקופת השכירות (או תקופת השכירות הנוספת), לדמי שכירות חודשיים מחושבים כאחוזים מהפדיון של דמי השכירות בפרויקט בשיעורים שנקבעו במזכר העקרונות", נכתב בהודעת החברה לרשות לניירות ערך. "ההסכם כפוף לתנאים מתלים, ובהם השלמת עריכת בדיקת נאותות ואישור דירקטוריון החברה, ובכלל זה חתימה על הסכם מחייב בתוך 60 ימי עסקים.".

הפרויקט בדליית אל כרמל מצטרף לשורה של פרויקטים שמקדמת כיום רני צים מרכזי קניות במגזר הערבי, ובהם פרויקטים בטירה, בטמרה, בטייבה, באום אל-פאחם וברהט. זאת נוסף על מרכזי המסחר הפעילים של החברה באום אל פאחם ובירכא.  

נזכיר כי לאחרונה עדכנה החברה על כניסה לתחום פעילות נוסף - ייזום והקמה של פרויקטי בנייה רוויה למגורים בחברה הערבית, "תוך ניצול הידע שהצטבר בחברה בכל הקשור לפרויקטים בחברה הערבית". בכוונת החברה להקים מאות יחידות דיור ביישובים ערביים בשנתיים הקרובות.

הפרויקט בדליית אל-כרמל מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום מרכזי המסחר שאנו מקדמים כיום בחברה הערבית, שבה אנו רואים פוטנציאל גדול מאוד להצפת ערך"

רני צים , יו"ר רני צים מרכזי קניות: "הפרויקט בדליית אל-כרמל מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום מרכזי המסחר שאנו מקדמים כיום בחברה הערבית, שבה אנו רואים פוטנציאל גדול מאוד להצפת ערך. בתוך שנים ספורות אנו צפויים להקים מרכזי מסחר בטירה, בטייבה, בטמרה, ברהט ובערים נוספות, ובכך להרחיב משמעותית את פעילותנו בחברה הערבית ולבסס את מעמדנו המוביל בה, תחת המותג 'SEVEN'.

נוסף על כך, לאחרונה נכנסנו לתחום הייזום למגורים בחברה הערבית, זאת על בסיס מערכת הקשרים הרחבה שלנו, הניסיון בשטח והידע שנצבר לאורך שנים. מדובר בהתפתחות טבעית ומשלימה עבורנו, המהווה חלק מאסטרטגיית החברה לממש את הפוטנציאל הרב הקיים בחברה הערבית. במקביל, אנו ממשיכים בפיתוח והשבחה של פעילותנו, הן בתחום המרכזים השכונתיים, הן במרכזי המסחר של החברה בפריפריה והן בפרויקט בכפר סבא - כל זאת כחלק מביסוס מעמדה של חברת רני צים מרכזי קניות כשחקן ייחודי ומשמעותי בשוק הנדל"ן היזמי והמניב בישראל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךSEVENרני צים מרכזי קניותמרכז מסחרירני צים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...