לא עוצרת: סאמיט כבר עם כ-2,000 יח"ד בניו יורק; מאפריל 2021 השקיעה יותר מ-300 מיליון דולר בשוק השכירות

החברה הודיעה על רכישה נוספת, של 650 יחידות דיור להשכרה ב-18 בניינים, תמורת כ-119 מיליון דולר • הבניינים שרכשה צפויים להניב הכנסה נטו בסכום של כשישה מיליון דולר, המשקפת תשואה של כ-5.11%

שיתוף הכתבה
זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (סאמיט)זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (סאמיט)

עוד 650 יחידות דיור – בדרך לפורטפוליו של 2,000 יח"ד בניו יורק: חברת סאמיט אחזקות נדל"ן הודיעה היום (ב') לרשות לניירות ערך על רכישה נוספת בתחום הדיור להשכרה בתפוח הגדול, עם רכישת 18 בנייני מגורים הכוללים 650 יחידות דיור, תמורת כ-119 מיליון דולר. 

על פי הדיווח, בבניינים הנרכשים שטח כולל להשכרה של כ-566,000 רגל רבוע, במחיר רכישה ממוצע של 210 דולר לרגל רבוע. עוד מציינת החברה בהודעתה כי הבניינים הנרכשים מניבים הכנסה נטו, בניכוי הוצאות תפעול ותחזוקה, בסך של כ-6.07 מיליון דולר, המשקפת תשואה ממוצעת של כ-5.11%.

בתחילת החודש דיווחה סאמיט על התקשרות בהסכמים לרכישת עשרה בנייני מגורים, הכוללים 440 יחידות דיור להשכרה, תמורת כ-83 מיליון דולר; ביוני דיווחה החברה על רכישת 323 יחידות דיור, תמורת כ-50 מיליון דולר; באמצע מאי רכשה 107 יחידות דיור, תמורת 25 מיליון דולר; ובאפריל דיווחה כי התקשרה בהסכמים עם שותף מקומי לרכישת עשרה בניינים להשכרה בניו יורק, עם 490 יח"ד, תמורת כ-89 מיליון דולר. רכישת כל הנכסים מבוצעת באמצעות חברות נכס ייעודיות.

לאחר השלמת כל העסקאות שעליהן דיווחה סאמיט עד כה, יעמוד היקף תיק המגורים להשכרה שבבעלות החברה על כ-2,010 יחידות דיור בניו יורק. החברה מציינת ומדגישה כי היא מנהלת מו"מ לרכישת בנייני מגורים נוספים ברחבי העיר ניו יורק, לרבות ברובעים מנהטן, ברונקס, ברוקלין וקווינס. השלמת העסקאות האחרונות צפויה להתרחש במהלך השבועות הקרובים.

נזכיר כי בעת האחרונה ביצעה החברה כמה מהלכים עסקיים נוספים, בישראל ובחו"ל: בארץ רכשה כ-12% מהונה המונפק של חברת הריט מגוריט, תמורת כ-98 מיליון שקל; בגרמניה מכרה נכסים מסחריים בהיקף של כמיליארד אירו; בארה"ב רכשה 11 קניונים, תמורת סכום כולל של כ-84 מיליון דולר, וכן מלון בעיר ניו יורק, תמורת כארבעה מיליון דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטהרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחנדל"ן בחו"לסאמיטזוהר לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...