הופקדה תוכנית חדשה במערב רמלה: תוכנית "נאות שמיר" שמקדמת רמ"י – עם 1,200 יחידות דיור

התוכנית תכלול גם שטחי מסחר ושטחים עבור מבני ציבור, ותשתרע על פני 155 דונם • 950 יח"ד ייבנו בבניינים בני 10-8 קומות, ועוד כ-250 יוקצו לדיור מיוחד

שיתוף הכתבה
רמלה (שאטרסטוק)רמלה (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (ד') כי התוכנית שהיא מקדמת במערב העיר רמלה, תוכנית "נאות שמיר", הוחלטה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז. מדובר בשכונת מגורים חדשה בעיר, אשר תכלול 1200 יח"ד.

"במסגרת התכנית, וכחלק ממאמצי הממשלה להגדלת היצע יחידות הדיור, פרסמה רמ"י מכרז  ליזמים על שטח התוכנית, עוד טרם אישורה הסופי", כך בהודעת הרשות, "כדי לקצר ככל הניתן את לוחות הזמנים עד להשלמת תהליך התכנון, הפיתוח, הבנייה ואכלוס השכונה. התוכנית הוכנה על ידי צוות יועצים ממשרד ניר קוץ אדריכלים, ומנהלי התכנון הם אנשי חברת תיק פרויקטים.

השכונה תשתרע על 155 דונם ותכלול דירת בתמהיל הזה: 950 יח"ד בבינוי מרקמי, בגבהים של 10-8 קומות, ולצידן עוד כ-250 יחידות לדיור מיוחד. נוסף על כך, תכלול השכונה שטחי ציבור, שטחים מסחריים ושטחים פתוחים, לרווחת התושבים. עוד מסדירה התוכנית שבילי אופניים ושבילים להולכי רגל, ומחברת את השכונה לכביש 200 כדי לעודד פעילות ספורטיבית ושימוש בתחבורה ציבורית.

השדרה המרכזית מאופיינת בעירוב שימושים, באמצעות חזיתות מסחריות עם מרחב ציבורי ומבני ציבור מגוונים. הפרוגרמה לצורכי ציבור לשכונה ואופי הבינוי המוצע נותנים מענה גם לאוכלוסייה חרדית, מבחינת מוסדות הציבור, גדלי הדירות ומספר הקומות"

התוכנית, אשר קודמה על ידי מרחב מרכז ברשות מקרקעי ישראל, ובשיתוף עיריית רמלה, מציעה אזור מגורים איכותי המהווה השלמת רצף הבינוי בין השכונות הקיימות בעיר. השדרה המרכזית מאופיינת בעירוב שימושים, באמצעות חזיתות מסחריות עם מרחב ציבורי ומבני ציבור מגוונים. הפרוגרמה לצורכי ציבור לשכונה ואופי הבינוי המוצע נותנים מענה גם לאוכלוסייה חרדית, מבחינת מוסדות הציבור, גדלי הדירות ומספר הקומות".

נציין כי זו הבשורה השנייה השבוע באשר לפרויקטי מגורים ברמלה, זאת לאחר ההכרזה על הפקדת תוכנית הפינוי-בינוי במתחם הרצל בעיר. המתחם יכלול 601 יחידות דיור חדשות ועוד 11,000 מ"ר של שטחי מסחר, בשכונת שפרינצק בעיר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נאות שמיר רמלהרשות מקרקעי ישראלניר קוץ אדריכליםתיק פרויקטיםהוועדה המחוזית לתכנון ובנייהעיריית רמלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...