פתח תקווה: המכרז ל"מתחם זקן השומרים" שווק בהצלחה; אביסרור תשלם כ-167 מיליון שקל

החברה תבנה במקום 122 יחידות דיור חדשות – 72 בבנייה רוויה, 48 דירות "גן גג" ועוד שני בתים פרטיים • מחיר הזכייה כולל גם את הוצאות הפיתוח – וגבוה בכ-60 מיליון שקל ממחיר השומה שנקבע לקרקע

שיתוף הכתבה
אלי אביסרור, מנכ"ל אביסרור משה ובניו (יח"צ)אלי אביסרור, מנכ"ל אביסרור משה ובניו (יח"צ)

שווק בהצלחה מכרז הייזום המעניין של רשות מקרקעי ישראל ב"מתחם זקן השומרים" בפתח תקווה, שעליו דיווחנו כאן לפני כחודשיים: חברת אביסרור משה ובניו נבחרה כזוכה, כך על פי החלטת ועדת המכרזים של רמ"י מאתמול (ד'),הודות להצעה של 165,859,000 שקל. בתוספת הוצאות הפיתוח, אשר מסתכמות בכמעט מיליון שקל, תשלם החברה בסך הכול 166,857,326 שקל.

חברת אביסרור התמודדה במכרז, לבניית 122 יחידות דיור, מול עשר הצעות נוספות. מחיר המינימום שנקבע במכרז היה 47,893,757 שקל, ואילו מחיר השומה נקבע על 105,261,005 שקל, כך שההצעה הזוכה גבוהה בכ-60 מיליון שקל ממחיר השומה.

חברת אביסרור התמודדה במכרז, לבניית 122 יחידות דיור, מול עשר הצעות נוספות. מחיר המינימום שנקבע במכרז היה 47,893,757 שקל, ואילו מחיר השומה נקבע על 105,261,005 שקל, כך שההצעה הזוכה גבוהה בכ-60 מיליון שקל ממחיר השומה

נציין כי המכרז מציע חוזה חכירה ל-49 שנים על השטח, עם אופציה להארכה לעוד 49 שנים. נספר עוד כי במקרו המכרז תוכנן להיסגר בסוף חודש מאי השנה, אך לאחר דחיית מועדים, נסגר המכרז באופן רשמי רק אתמול, כאמור. בפרסום שלנו כאן, באמצע אוגוסט, ציינו כי המכרז אמור היה להיסגר ב-23.8.2021, אך גם מועד זה נדחה, בכשלושה שבועות.

המכרז מתייחס למתחם ששטחו כמעט 20 דונם בדרום-מזרח העיר, בשכונת הדר גנים. זהו שטח נטוש שלא מומש מעולם, וייעודו בנייה למגורים. בעבר נרקמה תוכנית לבניית בתים צמודי קרקע על השטח, אך כחלק משינוי המגמה והנטייה של גורמי התכנון להגדלת הצפיפות, הוכנה תוכנית חדשה עם כמות יחידות דיור גדולה יותר – במקום 49 יח"ד בתכנון המקורי, 122 יח"ד, כאמור, כעת.

על פי החלוקה העדכנית 72 יחידות דיור בפרויקט ייבנו בבנייה רוויה – בשני בניינים בני תשע וחצי קומות כל אחד, שייבנו במעטפת של המתחם; 48 יהיו דירות "גן גג", ב-12 בניינים בני 3.5 קומות כל אחד; ועוד שתי יחידות דיור ייבנו כבתים פרטיים בני שתי קומות כל אחד. הבינוי הנמוך יהיה בלב המתחם. השטח הממוצע של יחידות הדיור בפרויקט נקבע על 126 מ"ר.

על פי החלוקה העדכנית 72 יחידות דיור בפרויקט ייבנו בבנייה רוויה – בשני בניינים בני תשע וחצי קומות כל אחד, שייבנו במעטפת של המתחם; 48 יהיו דירות "גן גג", ב-12 בניינים בני 3.5 קומות כל אחד; ועוד שתי יחידות דיור ייבנו כבתים פרטיים בני שתי קומות כל אחד. הבינוי הנמוך יהיה בלב המתחם

התוכנית כוללת גם הגדלה של שטחי הציבור במתחם, הסדרת מגורים קיימים, חיבור של הרחובות בשטח המתחם לציר התנועה הראשי, הקמת ציר תנועה רגלי רציף דרך השטחים הציבוריים, הוספת שצ"פ לטובת שטחי הבנייה הרוויה, והקמה של מבנה ציבורי במרכז המתחם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלבנייה רוויהאלי אביסרוראביסרור משה ובניומתחם זקן השומרים בפתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...