אושר פרויקט פינוי-בינוי של קבוצת גבאי בנאות אפקה: 378 יחידות דיור חדשות ו-1,000 מ"ר מסחר

החברה מציינת כי הריסת הדירות הקיימות – 126 בסה"כ – תתבצע בתוך שנתיים וחצי • בחברה מעריכים כי הכנסותיה מהפרויקט יסתכמו בכמיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט נאות אפקה א' (Evolve Media)הדמיית פרויקט נאות אפקה א' (Evolve Media)

ועדת המשנה לתכנון ובנייה תל אביב-יפו אישרה פרויקט פינוי-בינוי בנאות אפקה, של קבוצת גבאי . החברה הודיעה היום (ה') כי תבנה 378 יחידות דיור ו-1,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים קטנים בשטח של 15 דונם,  בין הרחובות מבצע קדש מדרום, קהילת פוזנא מצפון, קהילת קייב ממערב וקהילת ריגה ממזרח. החברה מעריכה כי הכנסותיה מהפרויקט יהיו כמיליארד שקלים מהפרויקט.

50 דירות מתוך כלל יחידות הדיור החדשות שיוקמו במתחם יוקצו לטובת דיור בר השגה, להשכרה ל-20 שנה, ו-20% מהדירות יהיו דירות קטנות. יחידות הדיור במתחם, "נאות אפקה א'", ייבנו במקומן של 126 דירות קיימות, בשמונה מבני מגורים טוריים בני 4-3 קומות שנבנו ב- 1966, שייהרסו

על פי ההודעה, 50 דירות מתוך כלל יחידות הדיור החדשות שיוקמו במתחם יוקצו לטובת דיור בר השגה, להשכרה ל-20 שנה, ו-20% מהדירות יהיו דירות קטנות. יחידות הדיור במתחם, "נאות אפקה א'", ייבנו במקומן של 126 דירות קיימות, בשמונה מבני מגורים טוריים בני 4-3 קומות שנבנו ב- 1966, שייהרסו. המתחם יכלול גם שטח של 1.5 דונמים למבני ציבור, שיפנו לרחוב מבצע קדש שיתוכנן כשדרה.

על פי התוכנית שתכנן האדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב, ייבנו במתחם שני מגדלים בני 19 קומות ועוד ארבעה בניינים בבנייה מרקמית עם עד שמונה קומות. "50 יחידות הדיור שיוקצו לדיור בר השגה להשכרה, יהיו בהנחה של 40% ממחיר השוק, ותהיינה כפופות להגדרה זו למשך 20 שנה, כאמור", כך בהודעת החברה. "35 יח"ד יהיו בשטח של כ-55 מ"ר, ועוד 15 יח"ד יהיו בשטח של כ-85 מ"ר כל אחת. 

הדירות הקיימות ייהרסו בתוך כשנתיים וחצי. הן אינן כוללות מיגון ומעליות והן במצב הנדסי ירוד. בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירות גדולות ומרווחות הכוללות מרפסות וכן מחסן וחניה". את הדיירים בפרויקט מייצג עו"ד יהודה טוניק, ואת קבוצת גבאי מייצג עו"ד אר ללצו'ק.

זה כמה שנים שאנחנו עמלים על הבאת פרויקט זה לאישורו, ואנחנו שמחים שאכן אושר. הקבוצה מקימה פרויקטי התחדשות רבים בתל אביב, ובצפון תל אביב בפרט מקימה החברה כ-2,000 יחידות דיור - בשכונות אפקה, הדר יוסף, נווה שרת ורמת אביב"

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי : "זה כמה שנים שאנחנו עמלים על הבאת פרויקט זה לאישורו, ואנחנו שמחים שאכן אושר. הקבוצה מקימה פרויקטי התחדשות רבים בתל אביב, ובצפון תל אביב בפרט מקימה החברה כ-2,000 יחידות דיור - בשכונות אפקה, הדר יוסף, נווה שרת ורמת אביב".

נזכיר כי בינואר 2021 הודיעה קבוצת גבאי על הריסת המבנים הקיימים בפרויקט בודנהיימר שהיא מבצעת בצפון העיר – פרויקט תמ"א 2/38 אשר מציע 88 יח"ד חדשות בשלושה בניינים בני תשע קומות כל אחד, במקום 44 יח"ד הקיימות כיום במתחם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת גבאיהוועדה המקומית לתכנון ובנייהאלי גבאישכונת נאות אפקהתמ"א 38עו"ד יהודה טוניקעו"ד אר ללצו'קפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...