אלקטרה נדל"ן רכשה עם שותף בית מלון במיאמי ובו 201 חדרים – תמורת כ-126.5 מיליון דולר

מדובר ברכישה שמתבצעת במסגרת שותפות הריט הייעודית שהקימו החברה והשותף בתחילת השנה • מאז החל השת"פ רכשה השותפות שלושה מלונות, שבהם 573 חדרים

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

חברת אלקטרה נדל"ן הודיעה היום (ד') כי חברה בת שלה, Electra America Inc., רכשה עם שותף מקומי בארה"ב, באמצעות שותפות ריט אמריקאית ייעודית, את כלל הזכויות בבית מלון הממוקם במיאמי, פלורידה, שבארה"ב, תמורת כ-126.5 מיליון דולר.

בית המלון כולל 201 חדרים, והחברה מעדכנת כי ההון העצמי שהושקע בעסקה הסתכם לסך של כ-51.5 מיליון דולר. "החברה משמשת, לצד השותף המקומי, כשותף כללי (GP)", נכתב בהודעת החברה לרשות לניירות ערך

בית המלון כולל 201 חדרים, והחברה מעדכנת כי ההון העצמי שהושקע בעסקה הסתכם לסך של כ-51.5 מיליון דולר. "החברה משמשת, לצד השותף המקומי, כשותף כללי (GP)", נכתב בהודעת החברה לרשות לניירות ערך. 

"הפעילות תהיה במסגרת שותפות ריט אמריקאית להשקעה במלונות, אשר תגייס התחייבויות משותפים מוגבלים. לאחר עסקה אלו, מחזיקה שותפות הריט האמריקאית בשלושה בתי מלון הכוללים 573 חדרים, בהיקף השקעה הונית כוללת של כ-89.8 מיליון דולר. 

בהתאם לתוכנית, צפוי לעמוד חלקו של השותף הכללי בהון העצמי כ-LP,לאחר דילול על ידי משקיעים, על כ-8% מהיקף ההשקעות בפעילות, היקף שבכל מקרה לא יפחת מ-40 מיליון דולר ולא יעלה על סך של 80 מיליון דולר (מזה חלק החברה – 75%).

סך התחייבויות ההשקעה שהתקבלו בקשר לפעילות המלונאות עד למועד דיווח זה מסתכמות לסך של כ-320 מיליון דולר. מתוך סכום זה, סך של כ-250 מיליון דולר אושרו בוועדת השקעות של כמה גופים מוסדיים, ונמצאים בהליכי חתימה"

סך התחייבויות ההשקעה שהתקבלו בקשר לפעילות המלונאות עד למועד דיווח זה מסתכמות לסך של כ-320 מיליון דולר. מתוך סכום זה, סך של כ-250 מיליון דולר אושרו בוועדת השקעות של כמה גופים מוסדיים, ונמצאים בהליכי חתימה".

נציין כי המהלך הוא חלק מאסטרטגיה חדשה שנוקטת החברה – אסטרטגיה שעליה הכריזה לראשונה בינואר השנה, הכוללת את הרחבת פעילותה בתחום קרנות ההשקעה (Private Equity)  וכניסה לתחום המלונות (Hospitality) בארה"ב. 

"בתקופת הקורונה בחנה החברה את השפעת המגפה על תחום המלונאות בארה"ב, וזיהתה הזדמנויות רבות להשקעות אטרקטיביות בתחום", נכתב בהודעתה אז לרשות לניירות ערך. "על מנת לקדם את כוונת החברה, היא התקשרה עם שותף מקומי בארה"ב בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום המלונות, אשר מחזיק בבעלותו את רשת בתי מלון AKA ואשר פועל בתחום הנדל"ן בארה"ב יותר ממאה שנה". מאז, כאמור, רכשה החברה כבר שלושה מלונות בארה"ב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותהרשות לניירות ערךגיל רושינקנדל"ן בחו"לאלקטרה נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...