ירושלים: רוטשטיין ו-Terra יקימו יחד 521 יחידות דיור חדשות בשכונת נווה יעקב

מדובר על מתחם שבו קיימות כיום 111 דירות, ובמקומן יוקמו גם 830 מ"ר שטחי מסחר • רוטשטיין מעריכה כי ההכנסות מהפרויקט יסתכמו בכ-765 מיליון שקל, והרווח – בכ-115 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט נווה יעקב של רוטשטיין ו-Terra (רוזנפלד ארנס אדריכלים)הדמיית פרויקט נווה יעקב של רוטשטיין ו-Terra (רוזנפלד ארנס אדריכלים)

חברת רוטשטיין דיווחה היום (ד') לרשות לניירות ערך כי חברה בת שלה, "רוטשטיין התחדשות", וחברת Terra התקשרו בהסכם עסקה משותפת בחלקים שווים ביחס לפרויקט פינוי-בינוי בשכונת נווה יעקב בירושלים, זאת על רקע מתן תוקף לתוכנית על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים. בתכנון: בניית 521 יחידות דיור חדשות, במקום 111 דירות קיימות.

התוכנית שקיבלה תוקף מציעה הקמת מתחם הכולל שמונה בניינים בני 11 קומות, ברחוב נווה יעקב 32-28, ושטחי מסחר בהיקף של 830 מ"ר. "רוטשטיין התחדשות" היא חברת בת בבעלות מלאה של רוטשטיין נדל"ן , וחברת "טרא – Terra" נמצאת בבעלותו של יונה גרין, ועוסקת בפרויקטים של התחדשות עירונית בעיר הבירה.

על פי הערכות רוטשטיין, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-765 מיליון שקל (חלק החברה 383 מיליון שקל) והיקף העלויות הצפוי הינו כ-650 מיליון שקל (חלק החברה כ-325 מיליון שקל). הרווח הצפוי בפרויקט מוערך בכ-115 מיליון שקל (חלק החברה כ-58 מיליון שקל)

החברה מציינת כי עד כה התקשרו כ-75% מבעלי הדירות בהסכם ביצוע הפרויקט עם רוטשטיין התחדשות, וכעת פועלת השותפוּת להחתמת יתר הבעלים. על פי הערכות רוטשטיין, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-765 מיליון שקל (חלק החברה 383 מיליון שקל) והיקף העלויות הצפוי הינו כ-650 מיליון שקל (חלק החברה כ-325 מיליון שקל). הרווח הצפוי בפרויקט מוערך בכ-115 מיליון שקל (חלק החברה כ-58 מיליון שקל).

זהו הפרויקט הראשון המשותף לרוטשטיין ולחברת "טרא – Terra" שאושר למתן תוקף בירושלים. שיתוף הפעולה בין השתיים החל לפני כשנתיים, והן מקדמות יחד פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית בעיר. בהקשר זה נציין עוד כי חברת אנשי העיר , המוחזקת על ידי רוטשטיין בשיעור של 55%, דיווחה השבוע כי זכתה במכרז של עזרה וביצרון לבניית פרויקט של 156 דירות בשכונת כפר שלם בתל אביב.

איתי סמדר, סמנכ"ל התחדשות עירוניתרוטשטיין נדל"ן : "בירושלים ישנו פוטנציאל גדול מאוד להתחדשות עירונית, ואנחנו מברכים על התמיכה והקידום של פרויקטים מסוג זה מצד הרשות המקומית ומוסדות התכנון. 

תב"ע נווה יעקב אושרה בתוך כשנתיים, להבדיל מלוחות הזמנים הארוכים בפרויקטי פינוי-בינוי במקומות אחרים, וזאת הודות לסיוע ועדות התכנון בעיר. אני מעריך כי בשנים הקרובות נראה את ירושלים בחזית ההתחדשות העירונית, עם פרויקטים חדשים שייצאו לבנייה וישפרו את פני העיר"

תב"ע נווה יעקב אושרה בתוך כשנתיים, להבדיל מלוחות הזמנים הארוכים בפרויקטי פינוי-בינוי במקומות אחרים, וזאת הודות לסיוע ועדות התכנון בעיר. אני מעריך כי בשנים הקרובות נראה את ירושלים בחזית ההתחדשות העירונית, עם פרויקטים חדשים שייצאו לבנייה וישפרו את פני העיר, את התשתיות ואת איכות החיים של בעלי הדירות".

יונה גרין, מנכ"ל ובעלי חברת "טרא – Terra": "פרויקט 'שדרות נווה יעקב' הינו אבן דרך משמעותית לחברה ולשכונת נווה יעקב בפרט. אנחנו בקשר מתמיד עם בעלי הדירות במתחם, שרובם המוחלט כבר חתם על הסכם פינוי-בינוי, ואנחנו מתקדמים במלוא המרץ עם הגשת היתר הבנייה והתכנון המפורט למתחם. בהזדמנות הזאת ראוי גם לציין לשבח את הוועדה המקומית ואת הוועדה המחוזית, שמסייעות רבות למען קידום התוכניות בעיר, בזמני שיא".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםהתחדשות עירוניתרוזנפלד ארנס אדריכליםאנשי העירהוועדה המקומית לתכנון ובנייההוועדה המחוזית לתכנון ובנייהרוטשטייןterraיונה גריןאיתי סמדרפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...