מישורים רוכשת את המרכז המסחרי Willowbrook Plaza הסמוך ליוסטון תמורת כ-37 מיליון דולר

מדובר במרכז מסחרי בשטח בנוי של 166,000 מ"ר, המציע שטחים להשכרה בהיקף כ-36,000 מ"ר • החברה צופה כי ה-NOI בשנה הראשונה יסתכם ב-4.1 מיליון דולר וישקף תשואה של כ-11%

שיתוף הכתבה
דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים (יח"צ)דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים (יח"צ)

חברת הודיעה היום (ד') לרשות לניירות ערך כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא הזכויות במרכז מסחר ובילוי פתוח ("מרכז Plaza") בשם Willowbrook Plaza בסמוך לעיר יוסטון שבטקסס, ארה"ב, תמורת כ-37.1 מיליון דולר. 

החברה מציינת כי הנכס בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-166,000 מ"ר, עם שטחי השכרה בהיקף של כ-36,000 מ"ר. "נכון למועד הדו"ח שיעור התפוסה בנכס הינו כ-78%. על בסיס התפוסה הקיימת, דמי השכירות הצפויים מהנכס בשנה הראשונה הם כ-6.9 מיליון דולר, וה-NOI הצפוי בשנה הראשונה הוא כ-4.1 מיליון דולר, המהווה כ-11% תשואה על הנכס בתפוסה הקיימת. בהנחת מימון בשיעור של 70%, התשואה להון עומדת על יותר מ-25%.

 

הנכס מושכר לכמה שוכרים, ביניהם בית קולנוע מרשת בתי הקולנוע AMC, ומרכז פעילות לילדים מרשת Kids Empire. נוסף על כך, בנכס שוכרים מתחום הקמעונאות המוזלת. השוכרים הללו מאכלסים יחד שטח של כ-22,200 מ"ר יחדיו – 62% משטח המרכז. השלמת העסקה צפויה במהלך הרבעון הרביעי של 2021".

ניהול הנכס יבוצע על ידי השותף המקומי של החברה בארה"ב, "וזאת כנגד דמי ניהול ודמי הצלחה כפי שייקבעו בין הצדדים. לשותף ניתנה האופציה לרכוש מהחברה עד 35% מזכויותיה בנכס, תמורת סכום אשר ישקף את עלות הרכישה בתוספת ריבית שנתית, כפי שייקבע בין הצדדים. האופציה האמורה ניתנת למימוש עד לחלוף שלוש שנים".

בכוונת החברה לממן את הרכישה בעזרת מימון בנקאי בשיעור של כ-70%, ויתרת העלות תשולם באמצעות התמורה שהתקבלה ממכירת זכויות החברה בחניון במיאמי, במסגרת שחלוף נכסים – עסקה שעליה דיווחנו כאן לראשונה במאי 2021, ואשר הושלמה בשבוע שעבר.

הרכישה תשפר משמעותית את ה-NOI של החברה ותאפשר את המשך חיזוק ה-FFO, בהתאם לאסטרטגיה של החברה לייצר רווח תזרימי משמעותי. אנו נמשיך למקד את האסטרטגיה שלנו בהשקעה בנכסים אשר יש להם פוטנציאל השבחה משמעותי, לטובת המשך שיפור בתוצאות התפעוליות ובתזרים המזומנים"

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים: "אנו שמחים לדווח על רכישת נכס מניב ראשון ביוסטון, העיר הגדולה ביותר בטקסס והרביעית בגודלה בארה"ב, עם אוכלוסייה צומחת של כ-2.3 מיליון תושבים. הנכס מעוגן בשוכרים חזקים ובעל פוטנציאל להשבחה עתידית. 

הרכישה תשפר משמעותית את ה-NOI של החברה ותאפשר את המשך חיזוק ה-FFO, בהתאם לאסטרטגיה של החברה לייצר רווח תזרימי משמעותי. אנו נמשיך למקד את האסטרטגיה שלנו בהשקעה בנכסים אשר יש להם פוטנציאל השבחה משמעותי, לטובת המשך שיפור בתוצאות התפעוליות ובתזרים המזומנים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמישוריםדניאל לבנטלנדל"ן בחו"לWillowbrook Plaza
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...