ירושלים: אושרה הקמת מלון חדש במקום תחנת דלק פז בסמוך למאה שערים – עם 30 חדרים

המלון החדש, שיציע שש קומות, יוקם בצומת רחובות שבטי ישראל והחומה השלישית, מרחק הליכה מבית המדרש של חסידות תולדות אהרון • היזמית והמגישה: חברת הדלק פז

שיתוף הכתבה
מאה שערים, ירושלים. המלון יוקם ממזרח לשכונה (שאטרסטוק; DeltaOFF)מאה שערים, ירושלים. המלון יוקם ממזרח לשכונה (שאטרסטוק; DeltaOFF)

מלון בן שש קומות במקום תחנת דלק "פז": הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים אישרה לאחרונה את הקמתו של מלון חדש בעיר, לא רחוק משכונת מאה שערים ומרחק הליכה מבית המדרש של חסידות תולדות אהרון. המלון יוקם לאחר הריסת תחנת הדלק הקיימת במקום – זאת ביוזמת בעלת התחנה, חברת פז.

"התוכנית ממוקמת בצומת רחובות שבטי ישראל והחומה השלישית", נכתב בדברי ההסבר. "במקום חלה תוכנית 2902, המגדירה את ייעוד הקרקע לשטח לתחנת דלק. באתר קיימת כיום תחנת תדלוק, והתוכנית החדשה מציעה שינוי ייעוד הקרקע למלונאות, הריסת תחנת התדלוק ובניית מלון חדש בעל שש קומות מעל קומת הכניסה הקובעת, עם כ-30 חדרים".

התוכנית חולשת על שטח של כחצי דונם, ויהיו בה בסך הכול כ-2,687 מ"ר חדרי מלון. המגישה והיזמית שלה, כאמור, היא חברת הדלק פז; העורך הראשי הוא אדריכל יגאל לוי; המודד הוא זהר מאהר ממשרד מ.זהר הנדסה; יועץ התחבורה הוא אייל קראוס ממשרד אייל קראוס הנדסת כבישים

התוכנית חולשת על שטח של כחצי דונם, ויהיו בה בסך הכול כ-2,687 מ"ר חדרי מלון. המגישה והיזמית שלה, כאמור, היא חברת הדלק פז; העורך הראשי הוא אדריכל יגאל לוי; המודד הוא זהר מאהר ממשרד מ.זהר הנדסה; יועץ התחבורה הוא אייל קראוס ממשרד אייל קראוס הנדסת כבישים. בהוראות התוכנית נכתב כי הוצאת היתר הבנייה יהיה עד חמש שנים מיום פרסומה למתן תוקף – ולאחר מכן יפקע תוקפה.

הליך אישורה של התוכנית ארך פחות משנתיים וחצי: התוכנית נקלטה לראשונה אצל מוסדות התכנון ביולי 2019; במאי 2020 התוכנית הופקדה באופן רשמי; הדיון בהתנגדויות נערך בפברואר 2021, וכאמור בימים האחרונים ניתן האישור

נציין כי הליך אישורה של התוכנית ארך פחות משנתיים וחצי: התוכנית נקלטה לראשונה אצל מוסדות התכנון ביולי 2019; במאי 2020 התוכנית הופקדה באופן רשמי; הדיון בהתנגדויות נערך בפברואר 2021, וכאמור בימים האחרונים ניתן האישור.

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן

נזכיר כי לאחרונה קודמו כמה תוכניות להקמת מלונות חדשים בירושלים, מערבית מהמלון המתוכנן בצומת שבטי ישראל והחומה השלישית, ובסמוך לשוק מחנה יהודה: בפברואר השנה הופקדה תוכנית להקמת מלון בוטיק עירוני בן 60 חדרים במתחם כיכר אבן ישראל; מעט מוקדם יותר אישרה הוועדה המחוזית את הקמתו של פרויקט חדש במתחם בית אליאס הסמוך גם הוא לשוק, ובו 238 דירות מגורים ועוד 77 חדרי מלון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותאדריכל יגאל לוישוק מחנה יהודההוועדה המחוזית לתכנון ובנייהפז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...