סקייליין מוכרת שני מלונות בקליבלנד, ארה"ב, תמורת כ-95 מיליון דולר

מדובר במלון Renaissance ובמלון Hyatt Arcade • לפני כמה ימים דיווחה החברה כי השלימה את מכירת פרויקט Port McNicoll בקנדה, תמורת כ-25 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
קליבלנד (שאטרסטוק)קליבלנד (שאטרסטוק)

חברת סקייליין דיווחה אמש (א') כי חתמה על שני הסכמים למכירת זכויותיה במלונות בקליבלנד, אוהיו, שבמזרח ארה"ב. מדובר ברכישת 90% מזכויותיה במלון Renaissance ו-100% מזכויותיה במלון Hyatt Arcade. החברה מוסרת כי השלמת העסקה צפויה להתרחש ברבעון הראשון של 2022.

"החברה מעריכה כי עם השלמת העסקה היא תקבל תמורה ראשונית במזומן נטו בסך של כ-31 מיליון דולר, לאחר ניכוי חלקו בתמורה של הבעלים המשותף של החברה (50%) ברנסאנס, ששוויו כשבעה מיליון דולר, ולאחר פירעון הלוואות - אך לפני תשלומי מס ותשלומי הצלחה נוספים".

התמורה הצפויה מהעסקה היא 95.18 מיליון דולר, לפי חלוקה זו: 45.72 מיליון דולר עבור 90% מהזכויות ברנסאנס, המשקפים שווי נכס כולל של 50.8 מיליון דולר ביחס לבעלות של 100%; 49.46 מיליון דולר ביחס להיאט, המשקף מחיר רכישה של 50.9 מיליון דולר בניכוי חוב מוערך של כ-44.1 מיליון דולר

התמורה הצפויה מהעסקה היא 95.18 מיליון דולר, לפי חלוקה זו: 45.72 מיליון דולר עבור 90% מהזכויות ברנסאנס, המשקפים שווי נכס כולל של 50.8 מיליון דולר ביחס לבעלות של 100%; 49.46 מיליון דולר ביחס להיאט, המשקף מחיר רכישה של 50.9 מיליון דולר בניכוי חוב מוערך של כ-44.1 מיליון דולר. "סכומים אלה משקפים בקירוב את שוויים של הנכסים כפי שהם רשומים בדו"חות הכספיים של החברה לסוף הרבעון השלישי של השנה", כך בהודעה לרשות לניירות ערך.

"החברה עשויה לקבל תמורה נוספת מהרוכש, בקשר עם אומדני זיכויים מסוימים העשויים לנבוע מהשיפוץ של מלון רנסאנס", מוסיפה סקייליין. "החברה מעריכה כי תשלומי ההצלחה יעמדו על סך של בין 10 מיליון ל-18 מיליון דולר, במהלך תקופה של שנתיים, וכי המועדים הספציפיים לתשלום תשלומי ההצלחה ייקבעו בין הצדדים.

אם יתקבלו כאלו, תשלומי ההצלחה יירשמו כהכנסות בדו"חות הכספיים של החברה ויהוו תזרים מזומנים נוסף לתמורה הצפויה להתקבל עם השלמת העסקה. העסקה כפופה לאישורים רגולטוריים ואישורים אחרים, להשלמת גיוס הון על ידי הרוכש, להשלמת עסקאות נוספות לרכישת מלונות נוספים על ידי הרוכש, לבדיקת נאותות, להסכמת בעלי הזיכיון ולתנאים מתלים פיננסיים ואחרים. כמו כן, העסקה כפופה לאישור דירקטוריון החברה". 

על רקע עסקה זו נציין כי לפני כמה ימים הודיעה החברה על השלמת העסקה למכירת אתר Port McNicoll בקנדה, תמורת 32.5 מיליון דולר קנדי (כ-25.37 מיליון דולר ארה"ב). פרויקט Port McNicoll נמצא במחוז אונטריו בקנדה, ועל פי התכנון יכלול כ-1,900 יח"ד ועוד כ-33,000 מ"ר שטחים מסחריים ושטחי ציבור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותהרשות לניירות ערךסקיילייןנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...