מגוריט מקצה אגרות חוב לשישה משקיעים שלה תמורת 52.45 מיליון שקל

מדובר בהרחבת סדרה ב' של אגרות החוב של החברה – שתעלה את שווי אגרות החוב שבמחזור לסך של 566,310,000 שקל • מועד התשלום הראשון של הריבית - 30 ביוני 2022, ומועד התשלום של הקרן - 31 בדצמבר 2025

שיתוף הכתבה
ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט (עמית חכמוב)ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט (עמית חכמוב)

חברת מגוריט הודיעה היום (ב') לרשות לניירות ערך כי דירקטוריון החברה אישר הקצאה של 50 מיליון שקל ערך נקוב אגרות חוב של החברה (סדרה ב'), במסגרת הרחבת סדרת אגרות החוב, לשישה משקיעים – "משקיעים הנמנים על פי הצהרתם כמשקיעים המנויים בתוספת הראשונה לחוק ניירות ערך", כך בהודעתה.

המחיר שנקבע הוא 1.049 שקל לכל שקל ערך נקוב אגרות חוב, המבטא תמורה כוללת ברוטו בסך של 52.45 מיליון שקל. "נכון למועד זה, טרם ביצוע ההקצאה הפרטית, כמות אגרות החוב שבמחזור מסתכמת לסך של 516,310,000 שקל", מעדכנת החברה. "בהנחת ביצוע מלוא ההקצאה הפרטית על פי דו"ח זה תסתכם כמות אגרות החוב שבמחזור לסך של 566,310,000 שקל. אגרות החוב תוקצינה בדרך של הרחבת סדרת אגרות החוב (סדרה ב').

אגרות החוב שתוקצינה כאמור לעיל תהיינה שוות בכל תנאיהן ובזכויותיהן מכל הבחינות לאגרות החוב של סדרה ב' הקיימות במחזור במועד ההצעה הפרטית, ותהווינה סדרה אחת לכל דבר ועניין, עם אגרות החוב שבמחזור. כמו כן יובהר כי עבור הניצעים שלהם תוקצינה אגרות החוב מכוח הצעה פרטית זו, מועד התשלום הראשון של ריבית אגרות החוב הוא ביום 30 ביוני 2022, ומועד התשלום של קרן אגרות החוב הינו ביום 31 בדצמבר 2025".

החברה מפרטת על סדרה של תנאים ואישורים נדרשים שהיא נדרשת לקבל כדי לבצע ולהשלים את ההקצאה, שמתוכם נותרו שניים שטרם מולאו: קבלת אישור הבורסה לרישומן למסחר של אגרות החוב; והקצאת אגרות החוב לחשבון הניצעים עד לשעה 12 בצהריים ביום 9 בפברואר 2022

החברה מפרטת על סדרה של תנאים ואישורים נדרשים שהיא נדרשת לקבל כדי לבצע ולהשלים את ההקצאה, שמתוכם נותרו שניים שטרם מולאו: קבלת אישור הבורסה לרישומן למסחר של אגרות החוב; והקצאת אגרות החוב לחשבון הניצעים עד לשעה 12 בצהריים ביום 9 בפברואר 2022.

נזכיר כי באפריל האחרון רכשו שתי חברות מניות של מגוריט בכמות משמעותית: חברת סאמיט שילמה כ-98 מיליון שקל במטרה להחזיק עד כ-12% מהונה המונפק של קרן הריט; חברת מור קופות גמל רכשה מניות ב-25 מיליון שקל, עבור 4,166,667 מניות החברה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטארז רוזנבוךהרשות לניירות ערךאגרות חוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...