מניבים ריט רוכשת מהפניקס את מגדלי השקל בבני ברק תמורת 177 מיליון שקל

נכון למועד זה, מושכרים כל שטחי המסחר והמרתף וכ-80% משטחי המשרדים. NOI השנתי מהחוזים חתומים עומד על כ-11 מיליון שקל ולאחר השכרתו המלאה של הבניין הוא צפוי לעמוד על כ-12.5 מיליון שקל.

שיתוף הכתבה
עופר אברם, מנכ"ל מניבים ריט (מניבים ריט)עופר אברם, מנכ"ל מניבים ריט (מניבים ריט)

קרן מניבים ריט הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך כי היא התקשרה עם חברת הפניקס לרכישת בניין "מגדלי השקל" בבני ברק תמורת 177 מיליון שקל. קודם לכן, החברה הודיעה בסוף חודש נובמבר האחרון כי היא במשא ומתן מתקדם מול צד שלישי לרכישת שני נכסים מניבים באזור מרכז הארץ בהיקף של כ-260 מיליון שקל, כעת החברה מודיעה כי היא הגיעה לסיכום מול חברת הפניקס על רכישת מגלי השקל בבני ברק תמורת 177 מיליון שקל.

נזכיר, כי בחודש נובמבר האחרון החברה חתמה מול חברת הפניקס על רכישת שני מבנים מניבים תמורת 97 מיליון שקל. המבנה הראשון הוא באור יהודה "בניין המניפה" שבאזור התעשייה הדרומי בעיר, הבניין כולל קומת מסחר, ארבע קומות משרדים, כ-180 חניות וקומת גג, בשטח עילי של כ-6,500 מ"ר, ושתי קומות מרתף בשטח של כ-5,300 מ"ר. ונרכש תמורת 64 מיליון שקל. הרכישה השנייה היא של מבנה דו-קומתי בעכו. מדובר בהסכם לרכישת זכויות על מקרקעין במרכז העיר, עם שטח של כ-2,800 מ"ר בקומת הקרקע ובקומה הראשונה במבנה דו-קומתי הכלול בתחומם, וכן 15 חניות. ונרכש תמורת 33 מיליון שקל.

שטח המתחם הוא כ-8.5 דונם המצויים בעיר בני ברק, בסמוך למחלף גהה ותחנת הרכבת הקלה שעתידה לפעול באזור. במתחם קיים בניין למסחר ומשרדים בנוי, בשטח כולל של כ-17 אלף מ"ר, בתוספת שטחי חניונים. הבניין כולל שבע קומות משרדים בשטח של כ-12 אלף מ"ר, שטחי מסחר בקומת הקרקע בשטח של כ-2,600 מ"ר, חניון עילי הכולל כ-450 מקומות חניה וקומת מרתף, המשמשת בעיקר לאחסנה, בשטח של כ-2,600 מ"ר. למקרקעין צמודות זכויות בניה נוספות , בשטח (ברוטו) של כ-5,000 מ"ר המאפשרות תוספת משרדים, לרבות באמצעות הקמת מבנה סמוך נוסף.

נכון למועד זה, מושכרים כל שטחי המסחר והמרתף וכ-80% משטחי המשרדים בבניין לכ-80 שוכרים. מרבית חוזי השכירות עם השוכרים הנוכחיים מסתיימים בין השנים 2024-2022. במסגרת החוזה בין הצדדים הוסכם על הסבת חוזי השכירות עם השוכרים בבניין לטובת קרן מניבים ריט. ה-NOI השנתי מהחוזים חתומים עומד על כ-11 מיליון שקל ולאחר השכרתו המלאה של הבניין הוא צפוי לעמוד על כ-12.5 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אור יהודהמניבים ריטהפניקסבני ברקמגדלי שקלעכו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...