בסוף זה קורה: פרויקט התמ"א 38 בשכונת הבבלי בת"א קיבל היתר בנייה; 299 יח"ד חדשות במקום 123 יח"ד קיימות

חברת אורבן נדל"ן יוזמת ומובילת הפרויקט כשלצידה ישראל קנדה, קבוצת ב.ס.ר והכשרת הישוב; עו"ד קרן פרשקר המלווה את דיירי המתחם: "כל אחד מבעלי הדירות צפוי להוסיף לדירתו 44 מ"ר לצד מרפסת חניה ומחסן"

שיתוף הכתבה
שכונת בבלי צפון תל אביב (שטרסטוק) שכונת בבלי צפון תל אביב (שטרסטוק)

הוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב אישרה לאחרונה את אחד ממיזמי ההתחדשות הגדולים בעיר. בנייה של 299 דירות חדשות בשכונת בבלי, במקומן של 123 דירות קיימות. את הפרויקט יזמה ומובילה חברת אורבן נדל"ן כשלצידה ישראל קנדה , קבוצת ב.ס.רוהכשרת הישוב. 

התוכנית, אותה מכנים היזמים "מגה-פרויקט תמ"א 38 " במסלול הריסה ובנייה אשר במסגרתו צפויים להיבנות 299 יחידות דיור חדשות בשכונת בבלי המבוקשת, בתשעה בניינים בני תשע קומות. בפרויקט שותפות ארבע חברות, בהן קבוצת בסר, ישראל קנדה, אורבן נדל"ן והכשרת היישוב. הוא צפוי להיבנות בסמוך לפארק הירקון, ולשנות את פניה של השכונה הצפון-תל אביבית, המאופיינת כיום בעיקר בבניינים של עד 4 קומות.

לפני שנה, דיווחנו על כך שאורבן נדל"ן יוזמת התוכנית מאשרת: "נמצאים במו"מ לאחזקות שוות עם ב.ס.ר וישראל-קנדה על חלקנו בפרויקט אורבן בבלי". תגובת אורבן נדל"ן לפרסום הייתה: "לאור גודלו, מורכבותו והיקפו של הפרויקט והסטטוס התכנוני – בקשה להיתר - אנו רואים חשיבות להכנסת גוף רציני, בעל ידע הנדסי, לפרויקט. כרגע אנחנו במו"מ לאחזקות שוות עם ב.ס.ר ועם ישראל-קנדה על חלקנו" 

כיום בנויות בשטח שבו מתוכנן הפרויקט לקום, בתחום הרחובות בבלי, תוספתא, הכנסת הגדולה וירושלמי, כ-120 דירות המתוכננות לצאת להריסה, בארבעה בניינים ותיקים בני 3 קומות מעל קומת קרקע. מלבד הדירות החדשות, ייבנו במסגרת הפרויקט שתי כיתות גן, וכן שתי קומות תת קרקעיות ובהן כ-360 מקומות חניה, 60 מקומות חניה לאופנועים, 300 מקומות חניה לאופניים בחדרי אופניים, ו-211 מחסנים דירתיים. עוד צפוי הפרויקט לכלול מקלט ציבורי בשטח של 55 מ"ר.

לדברי עורכת הדין קרן פרשקר ממשרד רז-כהן, פרשקר ושות' המלווה את דיירי המתחם, במסגרת הפרויקט צפוי כל אחד מבעלי הדירות לקבל לידיו דירה הגדולה ב-44 מ"ר משטח דירתו המקורי, בתוספת מרפסת בשטח של כ-12 מ"ר, חניה ומחסן. "קידומו היה מורכב במיוחד, בין היתר בשל רישומם של כל ארבעת הבניינים כבית משותף אחד, בן למעלה מ-100 מחזיקים, וזאת לצד אתגרים הנדסיים שעלו לאורך הדרך. אני רוצה לברך את הדיירים שגילו הרבה אורך רוח לאורך השנים האחרונות בהן קודם הפרויקט, ואת כל גורמי המקצוע המעורבים, ובטוחה כי בעוד זמן לא רב נוכל לברך על המוגמר עם קבלת המפתחות לדירות החדשות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הריסה ובנייהאורבן נדל"ןעו"ד קרן פרשקרתל אביבקנדה ישראלתמ"א 38ב.ס.רהכשרת היישובבבלי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...