רמ"י שיווקה שבעה מתחמים במחיר מופחת בערד תמורת כ-42.9 מיליון שקלים כולל הוצאות פיתוח

שבע חברות שונות זכו, כל אחת במתחם • במתחמים ייבנו 324 יח"ד • החברות שילמו עבור הקרקע לפי מחיר של כ-5,400 שקלים למ"ר

שיתוף הכתבה
ינקי קווינט יו"ר רמ"י, קרדיט - יוסי אלטרמן גיל מגלדינקי קווינט יו"ר רמ"י, קרדיט - יוסי אלטרמן גיל מגלד

רשות מקרקעי ישראל שיווקה שבעה מתחמים בערד במסגרת "מחיר מופחת", תמורת כ- 23.7 מיליון שקלים עבור הקרקע ועוד 19.2 מיליון שקלים עבור הוצאות הפיתוח. המכרז פורסם בחודש יולי האחרון ולאחר כמה דחיות נסגר ב-7 בפברואר, 2022. וועדת המכרזים הודיעה על זכייתן של שבע חברות שונות בשבע המגרשים השונים.  

המכרז כולל בנייה למגורים בשטח של כ-25 אלף מ"ר בסה"כ ו-324 יח"ד. למכרז הוגשו סה"כ 127 הצעות, מתוכן זכו שבע חברות: יפרח מילר יזמות בע"מ יבנו 53 יח"ד וישלמו כ-10.1 מיליון שקלים בסה"כ, אייל פרץ יזמות ונדל"ן 2011 יבנו 78 יח"ד וישלמו כ-9.1 מיליון שקלים בסה"כ, קבוצת י.ר.מ שלמה ובניו 2013 יבנו 68 יח"ד וישלמו כ-7.6 מיליון שקלים בסה"כ, נח רפפורט  1990 יבנו 35 יח"ד וישלמו כ-4.9 מיליון שקלים, יניב מ.ד השקעות יבנו 36 יח"ד וישלמו כ-4.5 מיליון שקלים, מגורי ארץ יבנו 18 יח"ד וישלמו כ-3.1 מיליון שקלים, קיהן (י.ק.1) יזמות יבנו 36 וישלמו כ-3.9 מיליון שקלים. החברות ישלמו עבור הקרקע, לפי מחיר של 5,400 שקלים למ"ר הזהה למחיר המופחת בקרקע לפי הנדרש בתנאי המכרז.  

תוכנית "מחיר מופחת" נועדה להקל על מחוסרי הדיור ברכישת דירה, בכך שהיא מעניקה הנחה של עד כ-300 אלף שקל ברכישת הדירה. בדומה לתוכנית " מחיר למשתכן " הדייר מתחייב להתגורר או להשכיר את הנכס מבלי למכור אותו למשך תקופה ארוכה מרכישת הנכס, כפי שנכתב בתנאי המכרז: 

"הזוכה יקבע בחוזה המכר של דירה במחיר מופחת, כי הרוכש לא יהיה רשאי למכור את הדירה לצד שלישי, החל מיום רכישתה ועד חלוף 5 שנים מיום קבלת תעודת גמר לדירה או 7 שנים ממועד ביצוע ההגרלה (בעקבותיה נרכשה יחידת הדיור),המוקדם מביניהם, לרבות הסכם להעברת זכויות לאחר תום חמש/שבע השנים, אשר נכרת לפני תום חמש/שבע השנים האמורות. 

יחד עם זאת, הרוכש יהיה רשאי להשכיר את הדירה, למטרת מגורים בלבד. יובהר כי, במקרה של מכירת דירה שלא במסגרת הגרלה מועד ההגרלה ייחשב כיום חתימת הסכם המכר מול הרוכש. ככל שהרוכש יפר התחייבותו וימכור את הדירה במחיר מופחת טרם חלוף המועד האמור, הוא יחויב בתשלום בסך של 450,000 שקל למשרד". 

  

 

  

  

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מכרזי מקרקעיןרמ"ימחיר מופחתערד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...