שיווק מוצלח של רשות מקרקעי בקריית ביאליק; התמורה: כ-312 מיליון שקלים

רמי שיווקה בהצלחה מכרז של 530 יח"ד בשני מגרשים בקריית ביאליק; 23 הצעות הוגשו לשני המגרשים בסך הכול; . גודל השטח הכולל הוא כ-29 דונם

שיתוף הכתבה
קריית ביאליק, שאטרסטוק קריית ביאליק, שאטרסטוק

רמי שיווקה בהצלחה מכרז של 530 יח"ד בשני מגרשים בקריית ביאליק. הסכום הכולל על שני המגרשים, ההוצאות ומחיר הפיתוח בסך הכול עומדים על כ-312 מיליון שקלים. 23 הצעות הוגשו לשני המגרשים בסך הכול. מחיר המינימום למגרש הראשון עמד על כ-1.8 מיליון שקלים וכ-5.7 למגרש השני. גודל השטח הכולל הוא כ-29 דונם. 

במגרש הראשון זכתה בעל התניא מכרזים עם הצעה בסכום של כ-69 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח שהחברה תשלם לרמ"י יעמדו על סך של כ-84 מיליון שקלים. גודל המגרש הוא כ-14.7 דונם. מספר יח"ד הדיור אשר החברה תבנה יעמוד על 308 יח"ד. 

במגרש השני זכתה בדאח בנייה והשקעות עם הצעה בסכום של כ-94 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח שהחברה תשלם לרמ"י יעמדו על סך של כ-65 מיליון שקלים. גודל המגרש הוא כ-14.2 דונם. מספר י"ד הדיור אשר החברה תבנה יעמוד על 222 יח"ד. 

מחיר המינימום שפורסם במכרז למגרש חושב באופן הבא: שומת השמאי כפול 91% (זכות חכירה ) כפול 35% ובלבד שהוגשו 3 הצעות כשרות. כל שהוצעו במכרז פחות מ- 3 הצעות כשרות, יהא מחיר המינימום מחושב כדלהלן: שומת השמאי הממשלתי כפול 91% (זכות חכירה) כפול 50%.  

מבחינת תמהיל הדירות, באזור מגורים א' יבנו יח"ד עד 3 קומות בבנייה טורית עם קיר משותף ע"פי קפי הבניין המפורטים בתשריט. באזור מגורים ב' יבנו מבני דירות בגובה של 6 עד 9 קומות. באזור מגורים ג' יבנו מבני דירות משותפים בגובה בינוני גבוה בבניינים בני 9 עד 23 קומות. בנוסף, יבנו 180 יח"ד מוגן יחד עם כל השימושים הנלווים או תמהיל דירות לשיקול הוועדה המקומית של 77 יח' של דיור מיוחד במבנה של עד 4 קומות. נוסף על כך יבנו מבני ציבור וקהילה.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדיור מיוחדרמ"ידיורקרית ביאליקמגורים אמגורים בקריית ביאליק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...