מלונאות במקום שדה תעופה: רמ"י ומשרד התיירות יצאו במכרז למלונות באילת

המכרז הוא ל-721 חדרי אירוח בחמישה מתחמים; תינתן עדיפות למלונות עם נוף לים ומומלצים על ידי משרד התיירות; ינקי קווינט, מנהל רמ"י: "שיווק המתחמים צפוי לחזק את אילת"

שיתוף הכתבה
ינקי קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל, (שלומי אמסלם, לע"מ),הדמיית התוכנית (נעמה מליס)ינקי קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל, (שלומי אמסלם, לע"מ),הדמיית התוכנית (נעמה מליס)

רמ"י ומשרד התיירות פרסמו את חוברת המכרז להקמת חמישה מתחמי מלונאות באילת  שבהם ייבנו 721 יחידות אכסון מלונאי. במסגרת המכרז תוגבל זכייה של עד שני מתחמים לחברה אחת וכמו כן לחברות קשורות.

במסגרת המכרז ישווקו חמשת המתחמים בשטחים החל מ-2,261 מ"ר לבנייה של כ-79 יחידות אכסון מלונאי ועד ל-8,073 מ"ר לבנייה של כ-283 יחידות אכסון מלונאי. בכלל המתחמים ייבנו 721 יחידות אכסון מלונאי.  מחיר המינימום לשטח הקטן ביותר כ-7.3 מיליון שקל ולמתחם הגדול ביותר כ-28.3 מיליון שקל.

 

1,046 דונם למלונאות, למגורים, נופש ואטרקציות

המכרז להקמת חמשת מתחמים ברובע השדה הוא חלק מתוכניות פינוי מתחם שדה התעופה אילת. התוכניות מתפרסות על שטח כולל של כ-1,046.87 דונם במתחם שדה התעופה שהתפנה באילת ב-2019 ומטרתן עדכון שימושי הקרקע כך שיתאימו לתוכניות החדשות במקום: ריכוז המגורים במרכז המתחם ברצף למגורים המתוכננים בבריכות המלח ממזרח, סביב שדרה מרכזית ופריסת יעודי מלונאות בחלק הדרומי, ברצף למתחם המלונות ממזרח והתאמת התכנון לאקלים המקומי הייחודי. עוד בתוכניות אלה, הקמת מתחם מלונאות, נופש ואטרקציות תיירותיות משולבים במסחר ומגורים וחיזוק הקשר בין המרכז העירוני של העיר והטיילת בחוף הצפוני.

שדה התעופה באילת פונה ב-2019 ובינתיים זכו כמה חברות במכרזים למגורים, בהן עמרם אברהםובעל התניא באילת. 

עדיפות למלונות עם נוף לים

בחמשת המתחמים תינתן עדיפות למלונות במיקום המאפשר מבט לנוף ים סוף ולהרי אדום, יצירת מדרחוב תיירותי-מסחרי לאורך הציר המרכזי בתוך המתחם וקישורו למרכז העירוני של אילת, יצירת חזית מלונות רצופה לאורך הצד המזרחי של דרך הכניסה הראשית לעיר, יצירת רצף גופי מים, לכל אורך המתח ושילוב תוואי מסילת הרכבת ותחנת אילת בתוכנית.

למומלצי משרד התיירות בלבד

המכרז הוא למומלצי משרד התיירות בלבד. את הבקשות לקבלת המלצה ממשרד התיירות יש להגיש בהתאם לתנאים אשר יפורטו בחוברת המצורפת במועד שיפורסם בחוברת המכרז. המלצת משרד התיירות תינתן עד למועד שיפורסם בחוברת המכרז. יש לצרף המלצה זו להצעה שתוגש למכרז. הצעה שתוגש ללא המלצת משרד התיירות תיפסל.

לדברי ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "שיווק המתחמים צפוי לחזק את אילת, להרחיב את ההיצע ולענות על הדרישה ההולכת וגדלה לחדרי נופש ותיירות בעיר בהתאם לקצב הגידול באוכלוסייה ולתיירות הנכנסת. מעבר לשטחי תיירות, מלונאות ונופש המתחמים כוללים גם מסחר ותעשייה, מגורים, טיילת, מדרחוב, ותחנת אילת, וכל זאת לצד שטחים פתוחים רחבי ידיים ודרכים וחניה מוסדרות".

החוזה הוא עבור פיתוח ל-4 שנים שבעקבותיו ייחתם חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה חכירה בגין השטחים שפרטיהם יפורסמו בחוברת. המועד האחרון להגשת הצעות הוא בתאריך 29/08/2022 עד השעה 12:00 בצהריים.

יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.

לחוברת


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותהתחדשות עירוניתשדה התעופה הישן באילתמשרד התיירותרמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...