רמ"י שיווקה 466 יח"ד במחיר מטרה במגדל העמק ובבית שאן; רק חמש הצעות לשלושת המתחמים בבית שאן

בשניים מתוך שלושת המתחמים של מכרז בית שאן הוגשה רק הצעה אחת, אותן הצעות שזכו בפועל • במכרז בבית שאן שווקו 216 יח"ד בשלושה מתחמים, ובמכרז במגדל העמק שווקו 250 יח"ד בשני מתחמים

שיתוף הכתבה
העיר מגדל העמק - אילוסטרציה (שאטרסטוק)העיר מגדל העמק - אילוסטרציה (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל השלימה שיווק של 466 יח"ד במסגרת מכרזי מחיר מטרה במגדל העמק ובבית שאן. שני המכרזים פורסמו בשנת 2021 בזה אחר זה, אחד בחודש ספטמבר והשני בחודש אוקטובר, ולאחר כמה דחיות מועדים ועדכונים נוספים בתנאי המכרזים, הם נסגרו לפני ימים אחדים בתאריך 21 למרץ 2022.

במכרז במגדל העמק, רמ"י שווקה 250 יח"ד תמורת כ­־84 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח, בשני מתחמים. במתחם הגדול על 182 יח"ד התמודדו שבע חברות, החברה שזכתה במכרז היא קליימן – שמגר יזמות ובנייה תמורת כ־58 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. במתחם השני על 68 יח"ד התמודדו כבר 18 חברות, כאשר החברה הזוכה היא חברת ש.י.ן נקסטקום ייזום נופית בתמורה לכ־26 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח.

במכרז בבית שאן באופן מפתיע לא הוגשו כמעט הצעות, למתחם הראשון הוגשו שלוש הצעות ולשני המתחמים הנוספים ניגשו רק החברות הזוכות בפועל. במתחם הראשון על 108 יח"ד זכתה חברת יגאל בוחבוט ייזום והשקעות, במתחם השני על 76 יח"ד זכתה חברת א.ש. אלפא נכסים ובמתחם השלישי על 32 יח"ד זכתה חברת שמעון פרגי.

הדירות בבית שאן ייבנו בשכונה הדרום מזרחית של העיר ההולכת ונבנית בימים אלו, לפי תוכנית התב"ע, הגבול המזרחי של השכונה הוא ציר נופי ייחודי הצופה לבקעת הירדן. השכונה המוצעת כוללת 1308 יח"ד, בבינוי משולב של צמודי קרקע 124 יח"ד, דירות גן-גג 51 יח"ד, בניה סמי-רוויה 224 יח"ד ובניה רוויה 909 יח"ד. מבני המגורים מוקמו סביב שני שטחים ציבוריים פתוחים מרכזיים העוברים בשכונה, ולאורכם מוקמו גם מוסדות הציבור.

כזכור, השבוע החלה ההרשמה להגרלת הדיור הגדולה של משרד הבינוי והשיכון על 10 אלף יח"ד במסגרת מכרזי דיור מופחת של רמ"י. גם בבית שאן יוגרלו 332 יח"ד, כאשר נכון ליום ב' נרשמו 778 משקי בית כבר נרשמו להגרלות בבית שאן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"ימחיר מופחתמגדל העמקבית שאןקליימן - שמגר יזמות ובנייהש.י.ן נקסטקום ייזוםגאל בוחבוט ייזום והשקעותא.ש. אלפא נכסיםשמעון פרגימכרזי רמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...