הנדל"ן המניב במודיעין בצמיחה: 25 הצעות לשני מגרשים למסחר ותעסוקה

הזוכות ישלמו לרמ"י סכום כולל של כ־103.6 מיליון שקלים כאשר כל אחת הציע סכום גבוה משמעותית מסכום השומה במגרש. השטח הכולל של שני המגרשים עומד על כ־4.7 דונם

שיתוף הכתבה
יואב קן-תור מנכ"ל ובעלים קן התור (יח"צ) - בין החברות שזכו במכרזיואב קן-תור מנכ"ל ובעלים קן התור (יח"צ) - בין החברות שזכו במכרז

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה שני מגרשים במתחם המיועד למסחר ו/או משרדים במודיעין-מכבים-רעות. המכרז פורסם בחודש אוגוסט, נפתח בחודש ינואר ונסגר השבוע. למכרז הוגשו 25 הצעות כאשר 20 מתוכן הוגשו למגרש השני. בשני המגרשים המחיר הסופי היה גבוהה משמעותית ממחיר השומה. 

במגרש הראשון זכו יאיר נקר והראל כהן עם הצעה בגובה של כ־48 מיליון שקלים. מחיר המינימום למגרש הוערך בסכום של כ־13 מיליון שקלים. הזוכים ישלמו לרמ"י סכום נוסף של 17 מיליון שקלים על הוצאות פיתוח. המגרש משתרע על שטח של כ־2.4 דונם.

במגרש השני זכתה קן התור הנדסה ובניין בעם עם הצעה בגובה של כ־31 מיליון שקלים. מחיר המינימום למגרש הוערך בסכום של כ־3.8 מיליון שקלים. הזוכה תשלם לרמ"י סכום נוסף של כ־7.6 מיליון שקלים על הוצאות פיתוח. המגרש משתרע על שטח של כ־2.3 דונם. 

בחודש פברואר האחרון התבצע האכלוס הראשון בשכונה בה נמצאים המגרשים, שכונת מורשת. כך פורסם באתר העירייה: במהלך חודש פברואר הקרוב, יכנסו הדיירים הראשונים לשכונת מורשת החדשה, 116 יחידות דיור של פרויקט המגורים "דורון לוי". זאת במקביל לפיתוחם המואץ של פרויקטי המגורים בשכונה, אשר צפויה להתאכלס עד חודש יוני 2022 ב-454 יחידות דיור, 70% מתוכן הן פרויקטים של דיור למשתכן.

החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, (החכ"ל) אשר אמונה על פיתוח השכונה נמצאת גם היא בשלבים מתקדמים בעבודות, מתוך מטרה להעניק לדיירים איכות חיים גבוהה ככל הניתן, על אף שהשכונה נמצאת בבנייה אינטנסיבית. במקביל, בגבעת אשון, הפארק הארכיאולוגי הייחודי שסביבו בנייני המגורים, הסתיימו העבודות להקמת שבילי ההליכה המונגשים ברחבי הפארק. עבודות השימור בפארק נמצאות גם הן בשלבים מתקדמים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםמסחר ומשרדיםרמ"ימודיעיןמודיעין-מכבים-רעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...