קבוצת ריאליטי רכשה מגרש להשבחה בהוד השרון בתמורה לכ־82 מיליון שקל

שטח הקרקע כ-2 דונם, נרכשה במסגרת הליך פירוק שיתוף ובכוונתה של הקבוצה להגדיל משמעותית את זכויות הבנייה הקיימות למתחם בעירוב שימושים המיועד למגורים מסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה
הוד השרון (צילום: צחי קיבנשטיין)הוד השרון (צילום: צחי קיבנשטיין)

קבוצת ריאליטי זכתה במכרז במסגרת הליך פירוק שיתוף במגרש בשטח של כ- 2 דונם בקרן הרחובות דרך רמתיים ודרך מגדיאל בהוד השרון, זאת בתמורה ל- 81.75 מיליון שקל. על המגרש קיימים היום 4 מבנים ישנים בשטח בנוי של כ- 750 מ"ר, הכוללים מגורים, מסחר ומשרדים אשר מושכרים במלואם. על פי תוכנית המתאר הקיימת, ניתן להקים על המגרש מגדל בגובה של 22 קומות הכולל כ- 9,000 מ"ר למשרדים ומסחר. בכוונת ריאליטי לקדם תוכנית חדשה, בשיתוף חלקות סמוכות, תוך הגדלה משמעותית של זכויות הבניה זאת במטרה להקים פרויקט עירוב שימושים שיכלול מגורים, תעסוקה ומסחר.

הפרויקט ממוקם באזור העסקים הראשי של הוד השרון, שעובר היום תהליך מואץ של התחדשות עירונית , בצמידות לתחנת קו המטרו המתוכנן, ובמרחק הליכה מבנייני העירייה, היכל התרבות ובית יד לבנים.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "הוד השרון נמצאת בתנופת התחדשות למגורים, תעסוקה ומסחר ואטרקטיבית מאוד עבור משפחות צעירות, משקיעים ועובדים. התהליך צפוי להתגבר לאחר השלמת קו המטרו, לצד תחנת הרכבת שכבר פועלת בה. הקבוצה ממשיכה במדיניות של רכישה ופיתוח קרקעות ונכסים עם פוטנציאל השבחה גבוה במרכזי הערים ואנו בטוחים שעם שיתוף הפעולה הנוכחי עם עיריית הוד השרון, נתרום רבות לפיתוח המואץ של העיר".

ריאליטי היא קבוצת קרנות השקעה בנדל"ן הגדולה בישראל שבראשה עומדים מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. הקבוצה מנהלת מספר קרנות פרייבט אקוויטי ונכסים בהיקף של כ-8.5 מיליארד שקל ונמצאת בצמיחה עקבית תוך יצירת תשואות גבוהות למשקיעיה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן ריאליטיהוד השרוןדן מנחםקבוצת ריאליטיפירוק שיתוףדרך רמתיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...