שיווק מוצלח באופקים: 3 מתחמים במכרז 'מחיר מטרה', בהיקף של 568 יח"ד

רשות מקרקעי ישראל זכתה להצעות בסך של כ־111.7 מיליון שקלים ללא הוצאות פיתוח; בסך הכל הוגשו 54 הצעות על שלושת המתחמים; פער של יותר מ־50 מיליון שקלים בין מחיר השומה להצעה הזוכה במתחם הגדול ביותר

שיתוף הכתבה
אזור התעשייה שקד אופקים (איציק קריספל)אזור התעשייה שקד אופקים (איציק קריספל)

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה מכרז במסגרת תוכנית מחיר מטרה באופקים. המכרז כולל שלושה מתחמים בגדלים ומספר יח"ד שונים לסך כולל של 568 יח"ד. מועד פרסום המכרז היה באוגוסט האחרון ולאחר דחיות המכרז נפתח באמצע חודש מרץ ונסגר מוקדם יותר השבוע. במכרז זה הוגשו בסך הכל 54 הצעות.

במתחם הראשון זכתה קבוצת היוצקים עם הצעה בגובה של כ־23.7 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח למתחם עומדות על כ־4.8 מיליון שקלים. זהו המתחם הקטן ביותר מבין השלושה בכמות יח"ד – 65, ובשטח – 8.2 דונם. ההצעה הזוכה גבוהה בכ־9 מיליון שקלים מההצעה השנייה בגובהה. מחיר השומה של המתחם הוערך בכ־1.8 מיליון שקלים בלבד.

במתחם השני זכתה ארז אלון יזמות ובניה עם הצעה בגובה של כ־26.7 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח למתחם עומדות על כ־8.6 מיליון שקלים. במתחם זה 130 יח"ד וגודלו כ־11.7 דונם. על המתחם הוגשו 23 הצעות. מחיר השומה של המתחם הוערך בכ־3.7 מיליון שקלים.

במתחם השלישי והגדול ביותר זכתה יהלום ב.כ עם הצעה בגובה של 61.3 מיליון שקלים. הוצאות הפיתום למתחם עומדות על כ־24.7 מיליון שקלים. במתחם זה 373 יח"ד ושטחו כ־34 דונם. למתחם הזה מספר ההצעות הקטן ביותר – 12 הצעות בסך הכל. מחיר השומה של המתחם הוערך בכ־10.6 מיליון שקלים, כ־51 מיליון פחות מהמחיר שהציעה עליו הזוכה.

אופקים הפכה לאחרונה ליעד חם ליזמים גם בתחום הדיור אך בעיקר בתחום התעשייה כחלק ממתחם  'שקד' המתהווה במקום. המכרז הראשון שרמ"י שיווקה בהצלחה לאחר חג הפסח האחרון היה מכרז באתר תעשייה 'שקד' שהתקבלו אליו יותר מ-200 הצעות על ארבעה מתחמים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תעשייהמחיר מטרהרשות מקרקעי ישראלאופקיםקבוצת היוצקיםארז אלוןיהלום ב.כמתחם שקד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...