קרקע של רמ"י בלוד נמכרה במחצית ממחיר השומה: 54 מיליון שקל

הקרקע מיועדת למסחר ומשרדים. רשות מקרקעי ישראל שיווקה גם קרקעות למסחר ומשרדים בקצרין, ול-51 דירות בבית שאן, אך במכרזים האלה המחירים היו דומים לשומה. התמורה הכוללת מהמכרזים: 115.6 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
ינקי קוינט (יוסי אלטרמן)ינקי קוינט (יוסי אלטרמן)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) שיווקה בהצלחה שלושה מכרזים ביום חמישי האחרון. הראשון הוא מכרז למסחר ומשרדים ברובע הבינלאומי בלוד, השני הוא מכרז בייעוד דומה בקצרין והשלישי מכרז לבניית 51 יחידות דיור בבית שאן. רמ"י, שבראשה עומד המנכ"ל ינקי קוינט, תכניס לקופת המדינה 115.6 מיליון שקל עבור שלושתם יחד.

במכרז בלוד שווקו שניים מתוך שלושה מתחמים, בעקבות כך שהמציעה היחידה במתחם הנוסף זכתה במתחם אחר. ר.א.מ אור אדומים זכתה במתחם בגודל של כשבעה דונמים תמורת כ־17.5 מיליון שקל. הוצאות הפיתוח במתחם הן בהיקף של 36.3 מיליון שקל. המתחם שווק תמורת סכום שקרוב למחצית מהערכת השומה.

המתחם הנוסף ששווק במכרז זה הוא בגודל של כארבעה דונמים. סונרה יזמות תשלם תמורתו כ־7.5 מיליון שקל, לא כולל תוספת של כ־19 מיליון שקל הוצאות פיתוח. גם במתחם הזה ההצעה הזוכה היא כמחצית מערך מחיר השומה.

בקצרין שווקו שני מתחמים. אשל מצפה רמון זכתה במתחם אחד בגודל של 2.9 דונמים תמורת 3.2 מיליון שקל והוצאות פיתוח בגובה 1.2 מיליון שקל. י.ש שמיר יזום והנדסה זכתה במתחם בגודל של 7.4 דונמים תמורת 4.6 מיליון שקל, ותוספת של 3.1 מיליון שקל הוצאות פיתוח. המחירים שבהם נסגרו המכרזים היו דומים לשומה.

המכרז בבית שאן היה לבניית 51 יחידות דיור נמוכות או בנייה צמודת קרקע. ליאור גבעות עולם וש.ג.ב תירוש ניהול פרויקטים זכו במכרז, שאליו הוגשו 17 הצעות. שטחו של המתחם הוא כ־14 דונם, ההצעה הזוכה היתה בגובה 17 מיליון שקל. בנוסף, הוצאות הפיתוח יהיו 6.2 מיליון שקל. גם כאן נסגרו המכרזים במחירים שדומים לשומה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ינקי קוינטרמ"ירשות מקרקעי ישראללודבית שאןקצרין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...