אאורה תבנה 500 דירות חדשות בשכונה חדשה במושב בן שמן

החברה שבשליטת יעקב אטרקצ'י בחרה מגרשים במסגרת תוכנית בן שמן שקיבלה תוקף • מעריכה עלויות ההקמה בכ-660 מיליון שקל, והרווח בכ-100 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י יעקב אטרקצ'י

חברת אאורה שבשליטת יעקב אטרקצ'י דיווחה היום (א') לבורסה בת"א כי רכשה ממושב בן שמן את זכויותיו במגרשים שעליהם היא מתכננת להקים 500 יחידות דיור בשכונת מגורים חדשה שנבנית בסמוך למושב. אאורה מעריכה את עלויות הקמת הפרויקט בכ-660 מיליון שקל, והרווח הצפוי בו בכ-100 מיליון שקל.

אאורה חתמה עם ועד אגודת מושב בן שמן, מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית, על הסכם רכישת המגרשים בפטור ממכרז במסגרת תוכנית "תמ"ל 1064", תוכנית לבניית שכונה חדשה בסמוך למושב בן שמן שתסופח לעיר לוד. התוכנית שקיבלה תוקף בתחילת החודש מתפרסת על שטח של 860 דונם, ותכלול כ-4,000 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה, פארק ענק שיכלול אגם על גדות נחל גזר ואמפיתאטרון בשטח של כ-180 דונם. בשכונה תוקם גם קריית חינוך משמעותית הכוללת גני ילדים ובתי ספר שישרתו את תושבי השכונה.

עם כניסת התוכנית לתוקף הושלם תהליך בחירת המגרשים של היזמים מול רשות מקרקעי ישראל , במסגרתו אאורה בחרה את המגרשים שיוקצו לה בשכונת נופי בן שמן (מגרשים 106, 113, 119, ו-120 בחלקה המזרחי של העיר לוד). אאורה החלה בתכנון הפרויקט ומעריכה כי תחל בשיווקו ברבעון השני של 2019. בשלב א' היא מתכננת להקים 334 יחידות דיור, שטחי מסחר ומבני ציבור, ובשלב ב' 166 יח"ד. בסך  הכל ייבנו 500 יח"ד ב-8 בניינים של 10-24 קומות. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול 3,4,5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים. 

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של אאורה : "אנחנו שמחים להיות הראשונים שיבנו בשכונה האיכותית ביותר שהולכת לקום באזור השפלה. זו שכונה שמתאימה לכל הגילאים ובעיקר למשפחות צעירות ומשפרי דיור - מקום נפלא לגידול ילדים".

חברת אאורה מדורגת במקום הראשון במדד ההתחדשות העירונית של מדלן ומרכז הנדל"ן. החברה מתמחה בבניית שכונות מגורים שלמות, ומעורבת כיום ב-40 פרויקטים ברחבי הארץ, שבהם אמורים להיבנות כ-13 אלף יחידות דיור. בין הפרויקטים הבולטים אשר נמצאים בשיווק ובבנייה כיום ע"י החברה: הגנים התלויים - יהוד, אונו ואלי - קריית אונו, אאורה רמת השרון, בית במושב – אחיסמך, אאורה סיטי - חדרה, הרוא"ה רמת גן ועוד. 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלאאורהמדלןיעקב אטרקצ'יהבורסה בתל אביבמשפרי הדיורועדת אגודת מושב בן שמןמדד התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...