חדשות הנדל"ן: אלמוג קיבלה היתר, רמי צרפתי הניחה אבן פינה, לוינשטין השיקה וגבאי הרסה

קבוצת אלמוג קיבלה היתר בנייה למגדל השני בפרויקט התחדשות בחיפה. הונחה אבן הפינה בפרויקט של רמי צרפתי בנתיבות. אבן פינה הונחה גם בפרויקט לוינשטין-כלל – מתחם מסחר ועסקים בבאר שבע. קבוצת גבאי הרסה בניין בצפון הישן ותבנה 17 דירות חדשות

שיתוף הכתבה
אירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט לוינשטין-כלל בבאר שבע (ליאת מנדל)אירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט לוינשטין-כלל בבאר שבע (ליאת מנדל)

פרויקט העסקים של לוינשטין וכלל בבאר שבע יוצא לדרך

לוינשטין וכלל ביטוח ופיננסים הניחו השבוע את אבן הפינה בפרויקט לוינשטין-כלל בבאר שבע - מתחם משרדים ועסקים בסיטי החדש של העיר, באירוע במעמד ראש העירייה, רוביק דנילוביץ'. באזור יש תב"ע מאושרת לבניית שטחי משרדים ומסחר, והפרויקט קיבל זה מכבר היתר בנייה. פרויקט לוינשטין-כלל, שהיקפו הכספי הכולל מוערך בכ-260 מיליון שקל, כולל מגדל משרדים להשכרה בן 19 קומות עם שטחי מסחר, מבנה של חמש קומות חנייה, וכן בניין משרדים בן עשר קומות לשימוש עיריית באר שבע. שטחי המשרדים להשכרה כבר נמצאים בהליכי שיווק. 

פרויקט לוינשטין, כלל באר שבע (ויו פוינט)פרויקט לוינשטין , כלל באר שבע (ויו פוינט)

מנכ"ל קבוצת לוינשטין , שאול לוטן, אמר כי "באר שבע היא עיר שעתידה לפניה, היא נהנית מפיתוח מואץ ואהיא הלב הפועם של הנגב כולו. יש לנו בעיר שני פרויקטים פעילים וזה הפרויקט השלישי". מגדל המשרדים תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף. הפרויקט שטח של 14.4 דונם, וייבנו בו שטחי משרדים ומסחר בהיקף 31 אלף מ"ר. הוא ממוקם בסמוך לקריית הממשלה, תחנת הרכבת והתחנה המרכזית, ובקרבת צירי תנועה ראשיים.

המגדל השני בפרויקט ההתחדשות של אלמוג בחיפה קיבל היתר בנייה

קבוצת אלמוג דיווחה השבוע על קבלת היתר למגדל השני בפרויקט ההתחדשות העירונית אלמוג כרמל מערב בנווה דוד שבחיפה. הדיירים בבניינים הישנים עתידים לקבל בחודשים הקרובים הודעת פינוי, לקראת הריסת המבנים הישנים ותחילת הבנייה. הבניין הראשון - מגדל ים - כבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס ב-2023. בימים אלה החל הפריסייל של הבניין השני, בניין .GAL המגדל השני כולל 166 יחידות דיור, בתמהיל דירות של ארבעה וחמישה חדרים, וכן דירות מיוחדות (גן, פנטהאוז וכו'). הפרויקט נבנה על שטח של 16 דונם, וכולל בין היתר בריכה אקולוגית, גינות ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף.

הדמיה של פרויקט אלמוג כרמל מערב (טוטם)הדמיה של פרויקט אלמוג כרמל מערב (טוטם)

  
לדברי סמנכ"לית שיווק ומכירות באלמוג, רקפת להב, "פרויקטים חדשים הנבנים בשכונה ותיקה, מצריכים מידה לא מבוטלת של אמונה מצד בעלי הדירות, כאשר הדיירים הוותיקים מתקשים לרוב להאמין שהשינוי שהובטח להם אכן יקרה. לשמחתנו כיום אנו רואים איך החזון קורם עור וגידים: השכונה הוותיקה משנה פניה ובתי השיכונים נהפכים אט אט למגדלים מודרניים, תושבים משכונות אחרות בעיר שקודם לא שקלו את נווה דוד כאפשרות מגורים מבינים את הפוטנציאל העצום שגלום בה וקונים בה דירות, בד בבד נכנסים עוד יזמים לשכונה ופרויקטים נוספים צפויים להבשיל ולהשלים את התמונה".

הונחה אבן הפינה בפרויקט צרפתי בשדרה של רמי צרפתי בנתיבות

קבוצת רמי צרפתי הניחה את אבן הפינה לפרויקט צרפתי בשדרה בשכונת רמות יורם שבנתיבות. ההיתר לפרויקט צפוי להתקבל בקרוב, והחברה תחל בבניית 249 דירות חדשות בשני מגדלים בני 18 קומות, וחמישה בניינים בני חמש עד תשע קומות. הפרויקט כולל גם שטחי מסחר בקומות הקרקע של הבניינים.

רמי צרפתי ואסף פרקש באירוע הנחת אבן הפינה בנתיבות (רייב צילום אירועים)רמי צרפתי ואסף פרקש באירוע הנחת אבן הפינה בנתיבות (רייב צילום אירועים)

המנכ"ל והבעלים של קבוצת רמי צרפתי, רמי צרפתי, מסר כי "הפרויקט מוקם כחלק מתנופת הפיתוח שעוברת נתיבות, במסגרת יישום הסכם הגג מול המדינה שבמסגרתו נבנים אזורי מגורים חדשים". רמות יורם היא אחת השכונות החדשות שנבנות בנתיבות. לפי התכנון, היא תכלול 4,547 יחידות דיור בניינים, ועוד 619 יחידות דיור צמודות קרקע על פני 1,740 דונם. בשכונה יוקם גם מרכז מסחרי גדול, וכן מרכז תחבורה שישמש את כלל תושבי האזור.

גבאי הרסה שבע דירות בצפון הישן של ת"א ותבנה 17 חדשות

החודש הרסה קבוצת גבאי בניין בן שלוש קומות ברחוב יהודה מכבי בצפון הישן של תל אביב, במסגרת פרויקט התחדשות עירונית . בסך הכל נהרסו שבע דירות ושתי חנויות, ובמקומן ייבנו 17 דירות חדשות וקומת מסחר. היקף השקעה המוערך בפרויקט הוא כ-37 מיליון שקל. הפרויקט יכלול דירות של שניים עד ארבעה חדרים ופנטהאוזים. הפרויקט ממוקם בסמוך לתחנה של הקו הירוק והקו הסגול של הרכבת הקלה, ובמרחק קצר מפארק הירקון וכיכר המדינה.

הדמיה של פרויקט ההתחדשות העירונית של גבאי בתל אביב (זיתוני הדמיות אדריכלות)הדמיה של פרויקט ההתחדשות העירונית של גבאי בתל אביב (זיתוני הדמיות אדריכלות)

לדברי אלי גבאי, מבעלי הקבוצה, "אנחנו רואים את החשיבות שבהאצת תהליכי התחדשות עירונית , בעיקר בתל אביב, שנמצאת בהתחדשות מתמדת". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת גבאיבאר שבערמי צרפתיקבוצת אלמוגשאול לוטןאלי גבאירוביק דנילוביץ'קבוצת משולם לוינשטיןרקפת להבחיפהנתיבותאלמוגרמות יורםכלל ביטוח ופיננסיםנווה דודהצפון הישן תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...