שווי פרויקט הרכבת של מישורים במרכז תל אביב: 350 מיליון שקל

לטענת החברה של אלכס שניידר, הפרויקט, שיכלול מגדל בן 25 קומות ועוד מבנה בן חמש קומות ו-8,000 מ"ר לתעסוקה ומסחר, אינו מהותי עבורה: "חלק החברה בשרשור בקרקע (באמצעות חברה כלולה המוחזקת בשיעור של 50% על ידי החברה והמחזיקה כשני שלישים מהזכויות בקרקע),הוא כשליש. התוכנית עדיין לא התקבלה וכפופה להתנגדויות"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מישורים, אלון וקסמןמנכ"ל מישורים, אלון וקסמן

מישורים מבהירה את הדיווחים בנוגע לרווח הצפוי שלה מפרויקט הרכבת בתל אביב. לטענתה, "הקרקע אינה מהותית ברמת החברה". בכלי תקשורת שונים דווח אתמול על אישור להפקדה של הקמת פרויקט מגדלי הרכבת, על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב. מדובר במתחם בשטח של 1.5 דונמים, שיכלול מגדל בן 25 קומות ועוד מבנה בן חמש קומות, 8,000 מ"ר לתעסוקה ומסחר, 1,300 מ"ר שטחי ציבור ו-5,550 מ"ר לדיור להשכרה ארוכת טווח. שווי המתחם, הממוקם בקרבת שדרות רוטשילד, וליד תחנת הרכבת הקלה יהודה הלוי ומחלף לה גווארדיה, הוא כ-350 מיליון שקל.

בתגובה לפרסומים, יצאה מישורים בהודעה לבורסה שבה טענה כי "הקרקע אינה מהותית ברמת החברה". עוד אמרה החברה כי "חלק החברה בשרשור בקרקע (באמצעות חברה כלולה המוחזקת בשיעור של 50% על ידי החברה והמחזיקה כשני שלישים מהזכויות בקרקע),הוא כשליש. התוכנית עדיין לא התקבלה וכפופה להתנגדויות שיוגשו בתוך כ-60 יום ממועד אישור הפקדתה". מישורים הדגישה כי "בשלב זה אין ביכולת החברה להעריך מה הרווח הצפוי לה מהפרויקט (בניגוד לפרסום השגוי בעיתונות)".

מישורים, שבבעלות אלכס שניידר, מתמקדת בתחום הנדל"ן המניב והדיור להשכרה. החברה רכשה את הקרקע המדוברת ב-1996 מנבטים, תמורת כ-11.5 מיליון שקל. כיום החברה מחזיקה בשליש מהזכויות בפרויקט, ביחד עם שותפים נוספים.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםאלכס שניידרפרויקט הרכבת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...