אושרה התוכנית של איציק תשובה למגדל בן 29 קומות ליד חוף נתניה

זאת לאחר שהחתימה 80% מבעלי הדירות במתחם הקיים ולאחר שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה אישרה את התוכנית להפקדה. בתכנון: 94 דירות במקום 34 כיום, קומת מסחר, 4 קומות משרדים וקומה לשטחי ציבור

שיתוף הכתבה
איציק תשובה והדמיית הפרויקט (ARTAMIR, 3Dvision)איציק תשובה והדמיית הפרויקט (ARTAMIR, 3Dvision)

קבוצת איציק תשובה תבנה בנתניה מגדל בן 29 קומות, במסגרת פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחובות אוסישקין ורמז. זאת, לאחר שהחתימה 80% מבעלי הדירות במתחם הקיים ולאחר שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה אישרה את התוכנית להפקדה. 

מדובר בפרויקט מעורב שימושים במרכז נתניה בשם UP TOWN, שיכלול בנייתן של 94 דירות חדשות במגדל בן 29 קומות, שיוקמו במקום 34 דירות קיימות במבני מגורים ישנים שייהרסו ויפונו. הפרויקט כולל גם קומת מסחר בשטח של 750 מ"ר עם חזיתות מסחריות, 4 קומות משרדים בשטח של 4,500 מ"ר, וקומה לשטחים ציבוריים בשטח של 900 מ"ר, ומעליהן עוד 23 קומות מגורים. בקומה העליונה ייבנו 2 דירות פנטהאוז.

קבוצת איציק תשובה השיגה כאמור את הסכמתם של מעל 80% מדיירי המתחם, המהווים את הרוב הדרוש בחוק לקידום הפרויקט. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה שאישרה את הפרויקט להפקדה, קבעה כי התכנון המוצע מאפשר ניצול מיטבי של הקרקע, באופן המייצר בניין עם שימושים שונים של מגורים, תעסוקה ומסחר, הפרשת קרקע לצורכי ציבור וקביעת זיקות הנאה בחזיתות.

(3Dvision) הדמיה של המגדל בנתניה (3Dvision) הדמיה של המגדל בנתניה

שטח התוכנית הכולל הוא כמעט 2.5 דונם במרכז העיר, בסמיכות לכיכר העצמאות ובמרחק של כ-300 מטר מרצועת החוף. תמהיל הדירות שיוצעו למכירה בפרויקט כולל דירות 2-6 חדרים, ועל התכנון הופקד האדריכל אילן פיבקו. 

יו"ר ובעלי הקבוצה, איציק תשובה, מסר: "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שבחרו בנו פה אחד לביצוע הפרויקט. למעלה מ-80% מבעלי הדירות כבר חתמו על הסכמי פינוי בינוי ואנו פועלים להחתמת שאר הדיירים בימים אלה. הפרויקט יכלול מגדל מעורב שימושים עם תועלות רבות לדייריו ולציבור, והוא מצטרף לפעילות ענפה של קבוצת איציק תשובה בעיר נתניה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאיציק תשובהפינוי בינוי נתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...