חנן מור מתכוונת להקים שתי קבוצות רכישה נוספות בשדה דב, בהיקף של 300 יחידות דיור

כך חשפה היום החברה במסגרת הדוח החצי-שנתי. זאת על מנת להצליח לפרוע חוב בנקאי כבד שצברה החברה על סך 1.3 מיליארד שקלים. על פי הדוח, מכרה החברה במחצית השנה הראשונה 41 יח"ד, לעומת 90 יח"ד בתקופה המקבילה אשתקד

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג)חנן מור (אייל טואג)

שבועות ספורים לאחר שפרסמה אודות כוונתה לשווק מגרש ראשון במתכונת של קבוצת רכישה בקרקעות שדה דב, קבוצת מור שבשליטת חנן מור מבקשת להמשיך ולשווק קרקעות אשר בבעלותה במתכונת של קבוצות רכישה, וזאת על מנת להצליח לפרוע את החוב הבנקאי שבו מחזיקה החברה, בסך של 1.3 מיליארדי שקלים. כך עולה מהדוח החצי שנתי שפרסמה היום (ה') החברה למשקיעיה.

כזכור, המגרש הראשון שהוציאה החברה לשיווק, מתוך ארבעה שבבעלותה, הוא מגרש B שבו קיימות שכויות לבניית 80 יח"ד בבניין בן 9 קומות. שני המגרשים הנוספים שבכוונת החברה להוציא הם מגרש C, בו מתוכנן מגדל בן 16 קומות ו-70 דירות, ולבסוף גם מגרש A עליו מתוכנן בניין בן 39 קומות ו-229 דירות, כך שבסך הכל מדובר בכ-300 דירות נוספות שבכוונת הקבוצה להוציא במתכונת של קבוצת רכישה , מלבד ה-80 ששיווקן החל.

בדוח צויין כי "בכוונת החברה להשתמש בתמורה ממכירת הקרקעות לפרעון החוב הבנקאי", אשר עומד כאמור על 1.3 מיליארדי שקלים. עוד צוין כי "מחירי המימוש של הקרקעות מתבססים על תמחור יחידות הדיור ומודל עלויות הבנייה שהוכן על ידי מנהלת ההקמה ואשר הוצגו לחברה, ומסתכמים לסך של כ-1.5 מיליארד ש"ח".

צבר פרוייקטים של 2,343 דירות

על פי הדוח, מכרה החברה 41 יחידות דיור בחצי הראשון של 2023, בסך כולל של 90 מיליון שקלים. זאת לעומת 90 דירות בהיקף של 169 מלש"ח אשתקד. עוד עולה כי כיום מחזיקה החברה בצבר פרוייקטים של 2,343 דירות, מהן 1,332 דירות בביצוע, אשר מתוכן 437 נותרו למכירה. 1,011 דירות נוספות עדיין בשלבי תכנון.

עוד צוין כי סך הכנסותיה של החברה עומד על 216 מיליון שקלים, לעומת 421 מיליון שקלים אשתקד.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דבחנן מורקבוצות רכישההבורסה לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...