העסקה נכשלה: פוצץ המו"מ בין עמרם אברהם לחנן מור על הקרקע ברמת גן

עמרם אברהם הציעה 165.5 מיליון שקל לפני מע"מ על הקרקע ברמת אפעל, אך החליטה לבסוף לא להמשיך את העסקה. זה המו"מ השני על הקרקע שנכשל בחודש האחרון. השבוע בנק לאומי הגיש בקשות לכינוס נכסים בכמה פרויקטים של מור והמניה שלו התרסקה

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג)חנן מור (אייל טואג)

עמרם אברהם הודיעה אתמול (ד') לחנן מור כי היא מפסיקה את המגעים להשלמת המו"מ בנוגע לקרקע באזור רמת אפעל ברמת גן. כך עולה מהודעת קבוצת חנן מור לבורסה היום. מדובר בקרקע בתל השומר בסמוך לרמת אפעל המיועדת ל-66 יחידות דיור מוזלות לזכאי משרד השיכון ועוד 92 יחידות דיור המיועדות לשיווק במחירי השוק החופשי. זה המו"מ השני על הקרקע שנכשל בחודש האחרון, לאחר שגם ניסיון מכירת הקרקע לגינדי כשל.

התמורה שעמרם אברהם הציעה היא 165.5 מיליון שקל לפני מע"מ. הצדדים היו אמורים לחתום על ההסכם עד ל-10 באוקטובר, אך בעקבות המלחמה עמרם אבהרם ביקשה דחייה. כעת החליטה לא להמשיך את העסקה, זאת לאחר שבנק לאומי הוציא בקשה לכינוס נכסים לחברה הבת של מור המחזיקה בקרקע וכן לחברה נוספת המחזיקה בקרקע בחיפה. 

על פי הדיווח, שלשום התקיימה פגישה בין הגופים שחברים בקונסורציום שהלווה לחנן מור החזקות 1.24 מיליארד שקל לרכישת הקרקע לפרויקט הדגל של החברה בשדה דב בת"א, בתמורה ל-1.5 מיליארד שקל באוגוסט 2021. זאת לאחר הבקשה של בנק לאומי, שמבקש לקדם יחד עם יתר המלווים – דיסקונט, הפניקס ומיטב – כינוס נכסים על השטח, שבו עדיין לא הוחלט על צעד של כינוס נכסים. כעת, עם נפילת הסיכוי למכירת הקרקע, גדל הסיכוי למהלך כזה. 

אתמול דווח כי למרות שהמניה של חנן מור התרסקה ביותר מ-40% מתחילת השבוע וביותר מ-80% מתחילת השנה, נוקט יגאל דמרי, בעלי ומנכ"ל י.ח דמרי, בצעד מפתיע ורוכש 60,000 מניות של מור בשער 295.15 אג' למניה. כך הופך דמרי לבעל עניין בחנן מור, עם 5.01% מההון ו-5.07% בדילול מלא.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמרם אברהםחנן מורגינדירמת גןרמת אפעל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...