אושרה תוכנית הפינוי-בינוי הגדולה בנתניה: אאורה תבנה 1,600 דירות במגדלים של עד 40 קומות

התוכנית בשכונת נאות שקד במערב נתניה אושרה למתן תוקף על ידי הוועדה המקומית נתניה, בשטח בן 30 דונם הכולל 392 דירות ותיקות, וכוללת 11 אלף מ"ר של תעסוקה ומסחר. החברה מעריכה הכנסות של כ-3 מיליארד שקל, ורווח יזמי של כ-18%

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשכונת נאות שקד בנתניה (Evolvemedia)הדמיה של הפרויקט בשכונת נאות שקד בנתניה (Evolvemedia)

תוכנית הפינוי-בינוי הגדולה בתולדות נתניה אושרה אתמול (ב') למתן תוקף על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה (ועדה עצמאית), כך עולה מהודעת חברת אאורה  לבורסה. על פי התוכנית, המקודמת ברחובות בן צבי-שמורק בשכונת נאות שקד במערב העיר, ייבנו 1,558 יחידות דיור חדשות ב-11 בניינים בני 10-40 קומות, במקום 392 יחידות דיור קיימות המשתרעות על שטח של כ-30 דונמים.

עוד כוללת התוכנית כ- 11,000 מ"ר שטחים עיקריים למסחר, תעסוקה ומבני ציבור הכוללים קריית חינוך עם בית ספר, גני ילדים מעונות וכו' לצד פיתוח סביבתי. התוכנית הופקדה באוגוסט השנה. שכונת נאות שקד ממוקמת במערב נתניה ותחומה בין הרחובות שמחה ארליך בצפון, אריה מוצקין ממערב, יצחק גרינבוים בדרום ושדרות בן צבי ממזרח. השכונה נמצאת במרחק נסיעה קצר מאזור התעשייה פולג ופארק שיאים שבו פועלות חברות כמו טבע, אלביט, סלקום ועוד.

על פי הודעת החברה, פרויקט זה צפוי להכניס כ-3 מיליארד שקל (לא כולל מע"מ). עלויות הקמת הפרויקט עומדות על כ-2.49 מיליארד שקל, ושיעור הרווח מהעלויות עומד על 18.29%. השמאות התבססה על מחירי מכירה למטר מגורים בסך 24,000 שקל כולל מע"מ.

באאורה נערכים כעת להגשת היתרי בניה. כמו כן, בכוונת החברה להתחיל בשיווק הפרויקט במהלך שנת 2024 ובביצועו במהלך המחצית הראשונה של שנת 2025. מתוך 392 בעלי זכויות במתחם, לרבות עמידר, נחתמו הסכמי פינוי בינוי מחייבים עם למעלה מ- 80% מבעלי הזכויות, כששיעור ההסכמה הנדרש עומד על 67%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהפינוי בינוי נתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...