פועלי בנייה הפחידו ילדי בית ספר ברמת גן, העירייה הציבה שומרים על הגדרות

ילדים בבית ספר במרכז רמת גן התלוננו כי פועלים באתר בנייה סמוך הציקו להם וחיקו קולות של אזעקות בזמן ששיחקו בחצר. לאחר שהורים התלוננו, בעירייה תגברו את השמירה על בית הספר וחידדו את הנהלים מול מנהלי האתרים. מהעירייה נמסר כי בסמוך לבית הספר פועלים מספר אתרי בנייה, ולא ברור מאיזה מהם הגיעו הפועלים

שיתוף הכתבה
פועלי בנייה, צילום ארכיון. למצולמים אין קשר לכתבה (שאטרסטוק)פועלי בנייה, צילום ארכיון. למצולמים אין קשר לכתבה (שאטרסטוק)

פועלים באתר בנייה ברמת גן הציקו שלשום (ג') לילדים בבית ספר היסודי "חשמונאים" במרכז העיר. לדברי אמא לתלמידה בבית הספר, בתה סיפרה לה שהפועלים העובדים באתר בנייה סמוך לבית הספר חיקו קולות של אזעקות בזמן שהילדים שיחקו בחצר. הורים נוספים דיווחו על המקרה.

הנושא גם טופל באגף ביטחון ואכיפה בעיריית רמת גן, שפנתה למנהלי האתרים והבהירה שהעובדים לא אמורים לעמוד ליד בית הספר. כמו כן ניתנה הנחיה לשומרי בית הספר לעמוד ליד הגדרות. עוד טענו נציגי העירייה כי תוגברה כיתת הכוננות בעיר. נציג העירייה מסר להורים כי הם שולחים כל בוקר רשימת פועלים, ויש שומר חמוש ליד כל אתר, לצד תגבור של כיתת הכוננות.

בשיחה עם " מרכז הנדל"ן ", מסר גורם בעירייה כי לא ידוע בדיוק באיזו חברה מדובר, מכיוון שיש כמה אתרי בנייה סמוכים. "פנינו לכל האתרים באזור על מנת שפועלים לא  יתקרבו לבית ספר ואילצנו את השומרים של האתרים להיות ליד גדר בית הספר כדי לשמור שלא יתקרבו".

כזכור, עיריית רמת גן הייתה מהעיריות שהתנגדו לפתיחת אתרי בנייה לאחר פתיחת מלחמת חרבות ברזל, לצד בת ים וגבעתיים. החלטה שבעקבותיה הגישו התאחדות הקבלנים, התאחדות התעשיים וחברות בנייה עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בעקבות העתירה הגיעו העירייה והתובעים להסכמה שלפיה על האתרים לעמוד בכל תקני פיקוד העורף תוך הצהרת הקבלן על כך, אבטחה בכל אתר, העירייה תוכל לדרוש שהמאבטח יהיה חמוש על חשבון הקבלן; רשימת עובדים מעודכנת תועבר בראשית יום העבודה לקב"ט העירוני, ולאתר יהיה איש קשר מוגדר אשר יהיה בקשר עם אגף הביטחון של העירייה. 

עוד סוכם על העסקת עובדים בעלי תעודת זהות כחולה או עובדים זרים בעלי אשרת עבודה, ללא עובדים פלסטינים; שעות הפעילות באתרים יהיו 8:30-18:00; איסור לינת פועלים ואיסור חסימת רחובות. הסכמה זו קיבלה תוקף של פסק דין.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אתר בנייהפועלי בנייןרמת גןחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...