ביהמ"ש האריך לחנן מור את הצו לעיכוב הליכים; מגעים מתקדמים להכנסת משקיע

בית המשפט המחוזי האריך עד לסוף ינואר את תקופת הצו לעיכוב הליכים נגד קבוצת חנן מור. מהבקשה עולה כי החברה מתקדמת בבחירת משקיע, וכבר נערכו פגישות עם כמה משקיעים. בכלכליסט אף דווח על תוכנית להוצאה 3 נכסים בשדה דב, בתל השומר ובגבעתיים מחוץ לחנן מור כדי להקל על הכנסת משקיע

שיתוף הכתבה
חנן מור ודוד זבידה על רקע הדמיה של הפרויקט בשדה דב (אייל טואג, תומר לוי, רמ"י)חנן מור ודוד זבידה על רקע הדמיה של הפרויקט בשדה דב (אייל טואג, תומר לוי, רמ"י)

בית המשפט המחוזי בתל אביב נענה לבקשת חנן מור והאריך ביום חמישי האחרון את הצו לעיכוב הליכים נגד קבוצת חנן מור עד ל-31 בינואר. מדובר בבקשה שהוגשה ב-11 בינואר מטעם מור ושמונה חברות בנות באמצעות הממונה על ההסדר עם נושי חנן מור בשדה דב, אהוד גינדס. מדובר בהארכה שנייה לאחר שבסוף דצמבר כבר האריך בית המשפט  את המועד, עד ל-11 בינואר.  

מהבקשה עולה כי הכוונה היא לגייס משקיע שיזרים הון חדש לחברה במסגרת הסדר החוב. על המשקיע יהיה להזרים עשרות מיליוני שקלים לחיזוק ההון העצמי והנזילות, כיסוי עלויות וכדומה. עוד נבחן מיזוג של חנן מור עם קבוצה בענף, או חלופה של מימוש חלק מהקרקעות או הפרויקטים למשקיע מהענף. מהבקשה עולה כי החברה מתקדמת בבחירת משקיע, וכבר נערכו פגישות עם כמה משקיעים. עמדת דודו זבידה, שמונה למנהל העסקים של החברה, וכן של גינדיס היא כי לצורך הבשלת ההשקעה והסדר החוב נדרש פרק זמן קצר וקצוב עד סוף ינואר. מרבית הנושים נתנו את הסכמתם לכך, והשופט חגי ברנר קיבל את הבקשה.

 בתוך כך דווח היום בכלכליסט כי עו"ד אהוד גינדס ודודו זבידה מקדמים תוכנית להוצאה של שלושה נכסים בשדה דב, בתל השומר ובגבעתיים מחוץ לחברת חנן מור כדי להקל על הכנסת משקיע שירכוש נתח מהחברה לפי שווי של 150 מיליון שקל. בין המתעניינים, לפי הדיווח, חברות הנדל"ן יגאל דמרי ועמרם אברהם.

למור ולחברות הבנות חוב על סך 2.7 מיליארד שקל. הנושים כוללים בעיקר את הקונסורציום בראשות בנק דיסקונט, לגבי הקרקע בשדה דב, שלו חייב מור 1.3מיליארד שקל וכולל גם את לאומי, הפניקס ומיטב. לגבי פרויקטים אחרים של מור, הנושים כוללים בין היתר את לאומי, מזרחי-טפחות וקרן ריאליטי וכן מחזיקי אג"ח. נזכיר כי הראל ביקשה בסוף השבוע בקשה נפרדת נגד חברה בת של מור למינוי כונס ואכיפת שעבודים על חוב של חצי מיליארד שקל בנוגע לפרויקט השכרה ברמת אפעל


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דבבית המשפט המחוזיחנן מורעיכוב הליכים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...