אזורים הגיעה לרוב הדרוש ותבנה 226 דירות בפינוי-בינוי במרכז רמת גן

3 שבועות לאחר שנבחרה ע"י נציגות הדיירים, הגיעה אזורים לרוב הדרוש בפרויקט, שממוקם בשכונת יד לבנים במתחם ברחוב שדרות ירושלים, וכולל כיום 5 בניינים ובהם 87 יח"ד

שיתוף הכתבה
סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, איל טישל (ינאי אלפסי)סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, איל טישל (ינאי אלפסי)

שלושה שבועות לאחר שנבחרה על ידי נציגות הדיירים, הגיעה אזורים באמצע ינואר האחרון לרוב הדרוש (67%) לביצוע פרויקט התחדשות בשכונת יד לבנים במתחם ברחוב שדרות ירושלים במרכז רמת גן. המתחם כולל חמישה בניינים ובהם 87 יח"ד, והיא צפויה לבנות במקומן 226 דירות.

המתחם ממוקם ליד צירים מרכזיים כמו מחלף בר אילן בכביש 4 ומחלף אלוף שדה וליד תחנת הרכבת הקלה. כמו כן המתחם קרוב לתיאטרון רמת גן ולקאנטרי רמת גן.  את אזורים מייצג עו"ד טרי דלויה ממשרד דלויה & ושות, את הדיירים בבניינים 89-91 מייצג משרד עו"ד אלי תוסיה, את דיירי בניינים 95-97 מייצג משרד קורנובסקי גבאי זיתוני ודיירי בניין 93 א'-ב' מיוצגים על ידי משרד עו"ד אלון אלימלך. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים רן בלנדר. 

חברת אזורים מובילה בשנים האחרונות כמה פרויקטים ברמת גן, ביניהם פרויקט הירדן-הררי (182 דירות),פרויקט תמ"א בשלם 35, אחד העם (כ-150 דירות) ועוד. נוסף על כך, אזורים מובילה את פרויקט xchange Ramat-Gan פרויקט עירוב שימושים בן שני מגדלים במתחם הבורסה, ואת הפרויקט במתחם "קריניצי החדשה", שבו היא בונה עם צמח המרמן 5 מגדלים עד 25 קומות.

איל טישל סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "אנו בימי מלחמה, ותהליך ההחתמות המהיר מצביע על החשיבות של תשתיות חזקות, ממ"ד ושמירה על הביטחון האישי של בעלי הדירות. הפרויקט מצטרף לעוד פרויקטי התחדשות עירונית ופעילות ענפה של אזורים ברמת גן, כשסה"כ 463 בתי אב בעיר לקראת הריסה במסגרת התחדשות עירונית, כשבמקומם ייבנו 1,285 יח"ד חדשות, ומתוכן שלושה מתחמי פינוי בינוי נמצאים בשלבי הוועדה המחוזית". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאזוריםרמת גןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...