ר"ג: ראש העיר מבקש להמשיך להעסיק כיועץ את דב צור החשוד בשוחד

כרמל שאמה הכהן העלה פוסט בפייסבוק שלו, שבו הוא מזמין את הציבור להביע את דעתו בסוגיה • המשטרה המליצה להגיש כתב אישום נגד צור, ראש עיריית ראשל"צ לשעבר

שיתוף הכתבה
דב צור דב צור

האם עיריית רמת גן תמשיך להעסיק בשכר, כיועץ לענייני פיתוח העיר ולהסכמי גג, אדם החשוד בשוחד? העירייה מינתה את ראש עיריית ראשון לציון לשעבר, דב צור, לתפקיד - וזאת למרות החשדות נגדו, שתלויות ועומדות עדיין, הכוללות קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע וכן מרמה והפרת אמונים. כזכור, בתחילת החודש פרסמה המשטרה כי היא ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית ראשל"צ לשעבר, לאחר שלטענתה התגבשה נגדו תשתית ראייתית מספיקה, בפרשה בה מעורב גם חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד.

היום פרסם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, בעמוד הפייסבוק שלו פוסט בעניין שבו הוא משתף את הציבור בעניין. "בניגוד לעבר, אצלנו שלטון החוק ואמון הציבור ניצבים מעל ולפני הכול", כתב שאמה הכהן, "ולכן אשמח לעמדתכם ביחס לדילמה הבאה: האם העובדות שאתאר בפניכם פוגעות באמון הציבור?"

בפוסט שפרסם כותב שאמה הכהן כי בעת כניסתו לתפקיד לא היה בעירייה אדם בעל ניסיון בכל הנוגע לגיבוש הסכמי גג מול המדינה, ולכן עלתה הבקשה לשכור יועץ המתמחה בעניין. "מכל כיוון חזר ועלה שמו של דב צור, ראש עיריית ראשל"צ לשעבר, כמומחה לדבר שהצליח להשיג עבור עירו הישגים חסרי תקדים", כתב שאמה הכהן, והוסיף כי הפעם האחרונה שנפגש או שוחח אישית עם צור הייתה בשנת 2013.

[quote]

"העירייה שכרה את שירותיו, ולאחר מכן פורסמו המלצות המשטרה להעמידו לדין בגין שוחד", המשיך ראש עיריית ר"ג. "חוקית אין מניעה ככל הנראה להעסיקו כיועץ. הדילמה היא במישור של אמון הציבור. לי אין ספק שמקצועית דב צור הוא היועץ הטוב ביותר למשימה האסטרטגית הזו, אבל ממול ניצב המחיר של אמון הציבור בעירייה, שמבחינתי אין לו מחיר".

כאן פונה ראש העיר אל הציבור ושואל: "האם אתם, כתושבים, חושבים שבנתונים שהצגתי נכון להמשיך להעסיקו עד להכרעת הפרקליטות, או שהדבר יפגע באמון הציבור ויש להפסיקו מיידית?"
שאמה הכהן אף יצר סקר, כדי לאפשר לתושבים ולמשתמשי הפייסבוק להצביע בנושא. הפוסט הועלה בשעות הצהריים, ונכון לכתיבת שורות אלו השתתפו בו קרוב ל-400 מצביעים – 59% מהם קוראים להפסיק את העסקתו של צור בעירייה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןעיריית רמת גןכרמל שאמה הכהןדב צור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...